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 A Ferrari természetesen soha nem az olcsó autóiról volt híres, de úgy néz ki, első villanyautójuk a jelenlegi kínálat egyik legdrágább tagja lehet, valahol az SF90 Stradale magasságában. Félmillió dollárt kérhetnek majd érte. Öt Taycan ára Az már rég nem titok, hogy a Ferrari egy tisztán elektromos sportautóval készül jelenlegi hagyományos és hibrid meghajtású kínálata mellé. A típus műszaki paramétereiről egyelőre sokat még nem lehet tudni, de nem tűnik valószínűnek, hogy a frissen, áprilisban megnyitott bolognai akkukutató központból kerülnek majd ki a cellák, hiszen ehhez egyszerűen már nincs elég idő – 2025 végén mutatják be az újdonságot. Ennél ígéretesebb a Ferrari SK On együttműködés, amelynek már most is az utcákon látható a gyümölcse, hiszen az SF90 Stradale hibrid hajtásláncának 7,9 kWh-s akkupakkját is a koreai cég szállítja. Állítólag az új elektromos supercar aksiján is együtt dolgozik a két cég. Ferrari SF90 Stradale A Ferrari első villanyautójáról tehát egyelőre kevés konkrét információ van, ám a rövid lista most egy lényeges adattal bővült, a Reuters megtudta, hogy 500 ezer dollár magasságba tervezik a típus árát. A márka autói átlagosan 350 ezer dollárba kerülnek, ám jelenlegi legdrágább típusuk, az SF90 Stradale félmillió fölé is benéz, így a villanyautó ára önmagában nem megdöbbentő, de azért jelzi a gyártó magabiztosságát. Az öt Porche Taycan árába kerülő elektromos Ferrari bizonyosan egy exkluzív kör tagjainak garázsában talál majd helyet. Az olasz gyártó amúgy is kényesen vigyáz a renoméjára, új Ferrarit sem lehet csak úgy venni, főleg a limitált darabszámú modelleknél erős a szűrő, és előnyt éveznek a márka jelenlegi ügyfelei, tulajdonosai. Az új típus a cég új maranellói gyárában készülhet, amely három-négy hónap múlva nyílik majd meg. A hírügynökség azt is megtudta, hogy már fejlesztés alatt van egy második tisztán elektromos típus is a cég központjában. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!