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 Nem mindennapi mérföldkőhöz érkezett a Hyundai Motor Company: 57 év után, szeptember 30-án elérte, és át is lépte a kerek százmilliót a globálisan legyártott járműveinek száma. A jubileumi darabok az ulsani létesítmény gyártósoráról gurultak le, és a százmilliomodik, valamint a százmillió-egyedik példány is egy tisztán elektromos meghajtású Ioniq 5 volt. A létesítményben tartott ceremónia során a villanyautókat a vásárlóiknak is átadták. A vállalatcsoport közleményében megjegyzi, az 1968 óta működő ulsani üzem különleges jelentőséggel bír, itt kezdődött meg a sorozatgyártása az ország első, saját, önállóan fejlesztett, tömeggyártott modelljének, a Pony-nak 1975-ben, így a létesítmény a koreai autóipar fejlődésének bölcsőjeként vonult be a történelembe. Napjainkban az elektrifikációs stratégia központi pilléreként szolgál, és itt épül a Hyundai legelső, kizárólag elektromos autók termelésére tervezett új gyára is.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 Évente kétszázezer új villanyautóval szórja meg a piacot a Hyundai új gyára A konszern globális gyárhálózata emellett kiterjed Törökországra, Indiára, az Egyesült Államokra, valamint Csehországra is, amelyek mind hozzájárultak ahhoz, hogy 2013-ra 50 millió járműnél járt a Hyundai Csoport, mostanra pedig megduplázta ezt. A dél-koreaiak megjegyzik továbbá, hogy a számillió-egyedik modell éppen annyira jelentőségteljes, mint a százmilliomodik, ez jelképezi ugyanis a folyamatos előrehaladást, és az első lépést a következő mérföldkő felé. Összehasonlításképpen, a világ legnagyobb autógyártó csoportjaként működő Toyota Motor Corporation tavaly lépte át a 300 milliós álomhatárt 88 évnyi gyártást követően, a Volkswagen Csoport pedig 2014-ben lépte túl a 200 milliót, de a Honda, a Nissan, és a Ford is már 100 millió autó felett jár. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!