Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A Volkswagen úgy számol, hogy hatalmas összegbe, 1,5 milliárd euróba kerülhet a cégnek idén, hogy előreláthatólag nem fogja teljesíteni az EU idén életbe lépett szigorúbb környezetvédelmi normáit – írja az ANE. Ez nem mind büntetés lesz. Több villanyautót kell eladniuk Rolf Woller, a Volkswagen Csoport befektetői kapcsolatainak vezetője a minap egy telekonferencián beszélt arról, hogy mennyibe kerülnek majd a vállalatnak a 2025-ben bevezetett új CO2 normák. A vezető szerint a 1,5 milliárdos összegben benne vannak a várt büntetések, de azt is hozzáadták, hogy mennyibe kerül nekik, hogy a több hasznot hozó belső égésű motoros autók helyett több, alacsonyabb profittal gyártott elektromosat kell értékesíteniük. Az új kibocsájtási szabályokra 2019 óta volt ideje felkészülni az autógyártóknak, ami a BMW szerint elég idő volt, ők készen állnak, és hasonlóan vélekedett Carlos Tavares is, mielőtt elküldték a Stellantistól. Mint ördög a tömjénfüsttől, úgy félnek az autógyártók a 2025-ös CO2 szabályoktól Az európai autógyártók érdekképviselete (ACEA) azonban nem ért egyet ezzel, úgy gondolja, ki kellene tolni a határidőt pár évvel, különben összesen akár 15 milliárd eurót is fizethetnek tagvállalatai. A Volkswagen Csoport eladásaiban tavaly 8,3 százalékot tettek ki a tisztán elektromos autók, ám különböző számítások szerint ezt 20-30 százalék közé kellene növelniük idén, hogy ne kelljen büntetést fizetniük. Megint a Teslának fizetnek a nagy autógyártók, hogy ne kapjanak büntetést Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!