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 Jövőre nem hosszabbít szerződést a BMW Oliver Zipsével, a jelenlegi vezérigazgatóval – tudta meg a német Manager Magazin. A vállalatnál szigorú korhatár van életben. Nem tesznek kivételt Oliver Zipse jövő februárban lesz 61 éves, és ez azt jelenti, hogy le kell köszönnie a vezérigazgatói pozícióból. A német vállalatnál ugyanis szigorú szabály van életben, legfeljebb 60 éves lehet a CEO. Zipse 2019-ben vette át a bajor autógyártó irányítását és – még ha a mi ízlésünkhöz mérten kicsit kéretlenül is, de – sikeres elektromos stratégiát épített ki, melynek során lehagyta a nagy német prémium riválisokat a villanyautók gyártásában. Idén már biztosan 10 százalék felett lesz a villanyautók aránya a cég eladásaiban. Oliver Zipse A vállalat 2023 szeptemberében már egyszer szerződést hosszabbított a szakemberrel és már ez is kivételesnek számított, ugyanis az 2026 nyarán jár le, ami túlnyúlik Zipse születésnapján. Erre állítólag kevés példa volt a BMW történetében. Négy százalékkal csökkentek a BMW eladásai 2024-ben A legnagyobb befejezésre váró projekt a Neue Klasse és ezzel a debreceni gyár elindítása – ez a típus jelenti a BMW villanyautóinak jövőjét, új alapjait. A cég sajtóosztálya a német sajtókérdéseire nem volt hajlandó megerősíteni a hírt, csak annyit közölt, hogy Zipse szerződése valóban jövő nyáron jár le. BMW magyar évindító: 2025 végén indul a debreceni gyár Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!