PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjkvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD1ldjkiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXY5L2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9ZXY5JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLW0tdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1heC13aWR0aDogNzAwcHgpIj48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1pbi13aWR0aDogNzAwcHgpIj48aW1nIHNyYz0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Jövőre nem hosszabbít szerződést a BMW Oliver Zipsével, a jelenlegi vezérigazgatóval – tudta meg a német Manager Magazin. A vállalatnál szigorú korhatár van életben. Nem tesznek kivételt Oliver Zipse jövő februárban lesz 61 éves, és ez azt jelenti, hogy le kell köszönnie a vezérigazgatói pozícióból. A német vállalatnál ugyanis szigorú szabály van életben, legfeljebb 60 éves lehet a CEO. Zipse 2019-ben vette át a bajor autógyártó irányítását és – még ha a mi ízlésünkhöz mérten kicsit kéretlenül is, de – sikeres elektromos stratégiát épített ki, melynek során lehagyta a nagy német prémium riválisokat a villanyautók gyártásában. Idén már biztosan 10 százalék felett lesz a villanyautók aránya a cég eladásaiban. Oliver Zipse A vállalat 2023 szeptemberében már egyszer szerződést hosszabbított a szakemberrel és már ez is kivételesnek számított, ugyanis az 2026 nyarán jár le, ami túlnyúlik Zipse születésnapján. Erre állítólag kevés példa volt a BMW történetében. Négy százalékkal csökkentek a BMW eladásai 2024-ben A legnagyobb befejezésre váró projekt a Neue Klasse és ezzel a debreceni gyár elindítása – ez a típus jelenti a BMW villanyautóinak jövőjét, új alapjait. A cég sajtóosztálya a német sajtókérdéseire nem volt hajlandó megerősíteni a hírt, csak annyit közölt, hogy Zipse szerződése valóban jövő nyáron jár le. BMW magyar évindító: 2025 végén indul a debreceni gyár Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!