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 A modern technológia lehetőségeit kiaknázva a Volkswagen tavaly újraalkotta a legendás Meyers Manx homokfutót, és ID. Buggy néven egy vitathatatlanul menő és szórakoztató koncepcióautót épített a moduláris MEB padlólemezre. Ha nem is praktikus villanyautónak, de csendes és fürge élményautónak tökéletes lenne a tető nélküli csöppség, és a 150 kW-os villanymotorját rengetegen szívesen meghajtották volna a terepen. Sokáig nem volt egyértelmű, hogy a Volkswagennek mi a célja a Buggyval. Először csak tanulmányként mutatkozott be mindenféle gyártási szándék nélkül, de később a gyártó igazgatóinak megszólalásaiból kiderült, hogy három, retro témájú VW is gyártásra vár, ezek közé tartozik ez a homokjáró és az ID. Buzz minibusz is. Hivatalos fotón a Volkswagen elektromos strandjárója! A legfrissebb információk szerint a wolfsburgi vállalat valóban gyártásba szánta a legkisebb ID. villanyautót, csak nem saját létesítményeiben, hanem az e.GO német start-uppal kötött szerződést a termelés megkezdésére. Ez a megállapodás azonban bedőlt az Auto Motor und Sport értesülései szerint, miután az e.GO pénzügyi válságba került, és képtelen ellátni ezt a feladatot az aacheni gyárában. A start-up egyébként már régóta pengeélen táncol, ám egy kínai üzlet segíthetett volna rajta – ennek viszont a koronavírus-járvány tett keresztbe. Érdekesség, hogy az e.Go volt a legelső cég a VW konszernen kívül, mely hozzáférést kapott a MEB padlólemezhez. Megvan az első cég, amely a Volkswagen MEB padlólemezét használhatja Egyelőre nem tudni, hogy a Volkswagen keres-e másik partnert az ID. Buggy gyártásához, de saját maga biztosan nem fogja megépíteni a járművet. Bár a dűnejáró többségében az ID. 3 alkatrészeit használja, számos más egységet kellene előállítani hozzá, ami miatt nem érné meg az autóóriásnak ebbe belekezdenie. „Mi csak tömeggyártással foglalkozunk” – szögezte le egy VW ügyvezető az autós magazinnak, azaz a Buggy egy jó ideig biztosan csak koncepció marad. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!