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
auto
2024. 04. 24. szerda

Ahogy korábban már többször is írtunk róla, idén márciusban bemutatkozik a megújult Volkswagen ID.3, amely frissített infotainment rendszert, új központi kijelzőt, jobb minőségű anyagokat, sportosabb dizájnt, és számos egyéb újdonságot hoz magával. Egészen mostanáig be kellett érnünk a német autógyártó által megosztott látványtervekkel, ám most felkerültek az első fotók is az internetre, miután több hírportál újságírója is közúti tesztelésen kapta az autót.

Forrás: InsideEVs

Aki attól tartott, hogy a modellfrissítéssel jelentősen átszabják az ID.3 megjelenését, az megnyugodhat, szó sincs nagyszabású átalakulásról. A legnagyobb változás az első lökhárítókat érte, ezen kívül a motorháztető kapott két markáns ívet, valamint korábbi információk szerint új keréktárcsa-dizájn is érkezik, de az a tesztautón nem látható.

A változtatások többségét az utastérben fogjuk találni, az új érintőkijelző 2 hüvelykkel nagyobb lesz (10 helyett 12) és egy újratervezett műszerfalra lesz felszerelve. A frissített ID.3 a Volkswagen ID szoftvercsomagjának legújabb generációjával érkezik, amely állítólag jobb reakcióidőt és gördülékenyebb felhasználói élményt biztosít.

A Volkswagen korábban megerősítette, hogy egyes modellek esetén vissza fog térni a nyomógombos kormánykerék-vezérlésre az érintésérzékeny felületek helyett, de azt egyelőre nem tudni, hogy ez mikor lép életbe az ID sorozatban.

Újabb részletek derültek ki az új ID. 3-ról

Simon Zsolt

Nem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását.