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 A Dél-koreai SK On Company a héten jelentette be, hogy mintegy 352 millió USD (kb. 120 milliárd Forint) értékben kíván beruházni annak érdekében, hogy 2028-ban már nagy mennyiségben, sorozatban gyárthasson szilárdtest akkumulátorokat az elektromos járművekhez – számolt be róla a JustAuto. forrás: www.forbes.com Az SK Innovation-ból 2021-ben kivált vállalat a jövő év végére tervezi az első kísérleti gyártósorok felállítását és egy minőségellenőrző központ létesítését a Daejeon Seong Kutatóintézetben. A vállalat azt közölte, hogy várhatóan 2024-ben be is mutatják a tömeggyártásra tervezett akkumulátor első prototípusát. Addig is fokozni kívánják a lítium-vas-foszfát (LFP) akkumulátorokkal kapcsolatos kutatásaikat, hogy ne maradjanak le a versenytársaikhoz, a CATL és a BYD-hez képest, akik előrébb tartanak ebben, míg az SK On eddig a nikkel-kobalt-mangán (NCM) kémiára összpontosított. A szilárdtest akkumulátorok nemcsak gyorsabban tölthetőek, de kisebb a tömegük, nagyobb az energiasűrűségük és hosszabb az élettartamuk, mint a jelenleg használt kémiákkal gyártott akkumulátoroknak. Emellett a tűzveszélyességük is alacsonyabb, így egy lehetséges következő generációja lehet az elektromos járművek akkumulátorainak. Ezt kell tudnod a szilárdtest-akkuról A vállalat az InterBattery 2023 kiállításon mutatta be saját LFP akkumulátorainak prototípusát, aminek előállítása a kevesebb kritikus nyersanyag miatt olcsóbb, így segítheti az elektromos járművek terjedését az alacsonyabb árkategóriás szegmensekben. Zvara SzabolcsHiszek abban, hogy a legkisebb tettnek is lehet óriási hatása ezért villanyautót használok, amit napelemről töltök. Igyekszem a háztartást műanyagmentesíteni, a hulladékot szelektíven gyűjteni, az elhasznált dolgokat újra felhasználni és amit lehet a saját kertben megtermelni. Jó érzés tudni, hogy ez nem csak nekem számít, ezért csatlakoztam a Villanyautósok.hu csapatához. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!