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 Szakértők szerint még idén sem múlik el a chiphiány, sőt, még jövőre is éreztetheti hatását. Az Audi német gyáraiban ismét csökkenteni kell a termelést. Hiány Már ezen a hétfőn kiesett pár műszak az Audi ingolstadti, központi gyárában, a másik nagy német üzemben, Neckarsulmban pedig hétfőn és kedden állt az A4 és az A5 gyártása. Szerdán ugyan újraindult a termelés, de a hét végéig csak egy műszakban dolgoznak – számolt be róla az Automobilwoche szaklap. A lap egyébként úgy tudja, hogy már az előző héten is akadozott a termelés.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 A gyárból érkező hírek szerint Ingolstadtban május végéig rövidített munkaidőt vezettek be, de ennek konkrét nyomát még nem látták a munkások beosztásában, a következő hét munkarendjében. A német márka azonban megerősítette a lap értesüléseit, indokként pedig a nehéz gazdasági körülményeket nevezte meg. Állítólag hiányoznak bizonyos alkatrészek a gyártásból, ezért kell csökkenteni a tempót. Az Audi e-tron GT gyártása a Böllinger Höfe üzemben A lap egyébként emlékeztet rá, hogy három hete egy hosszú interjút készítettek a Škoda beszerzési vezetőjével – ennek az érdekesebb, a Seatra vonatkozó részét mi is idéztük. A szakember a nem csak a cseh márkáért felel, hanem a konszern a chiphiánnyal foglalkozó beszerzési csapatát is vezeti, így talán a legjobban értesült emberek egyike a témában. Mint akkor elmondta, az alkatrészhiány legrosszabb időszakán már túl van a csoport, de időszakos, részleges problémák még előfordulhatnak. Hogy az átmeneti kiesések érintik-e az elektromos modelleket is, azt egyelőre nem tudni. Lehet, hogy nem lesz sokáig autógyártó a Seat? Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!