Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 2021-ben vásárolta meg a Bosch göttingeni üzemét a kínai Gotion High-tech, és mostanra végeztek a 40 éves német üzem átépítésével. Elindult az első ütem a kettőből. Made in Germany A Volkswagen AG 26 százalékos üzletrésszel rendelkezik a kínai akkugyártóban, amely autókba, teherjárművekbe és energiatárolókba is gyárt majd cellákat a német városban. Az első akkucella szeptember 16-án készült el, és októberben kezdődnek meg a kiszállítások. Az első ütem kapacitása a jövő év közepére éri el az 5 GWh-t. Újabb 1000 kilométeres akku érkezik Amikor a gyár teljesen kiépül, évi 20 GWh akkumulátor készülhet itt, kétmilliárd euro értékben. A CnEVPost híradása alapján nem úgy néz ki, hogy csak a Volkswagen igényeit szolgálja majd ki a gyár, a kínai villanyautós oldal ugyanis úgy fogalmaz, hogy már nagy számú európai megrendelés érkezett a gyártóhoz. Utóbbiban persze nincs semmi meglepő, hiszen senki nem kezd bele egy akkugyár építésébe úgy, hogy majd meglátjuk mi lesz. A gyárépítést mindig konkrét megrendelések és szerződések előzik meg. Han Jun a kínai Anhuj tartomány párttitkára, és Stephan Weil, Alsó-Szászország miniszterelnöke kézjegyükkel is ellátták az első akkumulátort. Forrás Gotion A göttingeni helyszín egyben a gyártó európai logisztikai, fejlesztési, és afters-sales központjai is lesz. A gyártósorok 70 százaléka automatizált, így mindössze 200 munkatársra van jelenleg szükségük. A Northvolt titkos laborjában jártunk Svédországban Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!