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 A török Koç Holding nyilvános közleményben jelentette be, hogy visszavonta a Forddal és az LG Energy Solutionnel kötött egyezményt egy közös akkumulátorgyártó vállalkozás létrehozásáról. A partnerek még tavaly februárban írták alá azt a nem kötelező érvényű megállapodást, amely szerint vegyesvállalatuk Európa egyik legnagyobb, elektromos hajtású haszongépjárművek számára termelő akkucellagyárát valósítaná meg Ankara közelében. A tervek szerint az új akkugyár 2026-tól kezdte volna meg a gyártást, kezdetben évi 25, később pedig akár 45 GWh kapacitással. Az LG-vel épít közös akkugyárat a Ford Ankarában Közleményében a Koç Holding az elektromos átállás jelenlegi ütemére hivatkozik, és azt írja, az időzítés nem megfelelő egy cellagyárat célzó beruházáshoz. A cég hozzáteszi, hogy folytatja az elektromos járművek gyártásának támogatását a Ford Otosan kocaeli gyárában, és a villanyautó-piac dinamikájának függvényében újraértékelik az akkucellagyárra vonatkozó beruházás potenciális megvalósítását a jövőben. A Reuters értesülései szerint a partnerek közösen hozták meg a megállapodás visszavonásáról szóló döntést. Hogy pontosan milyen tényezők állnak azon piaci helyzet mögött, amely miatt számos nagyszabású elektromobilitási beruházást vonnak vissza, vagy napolnak el, arról ebben a cikkünkben írtunk. Na ugye megmondtam, hogy senkinek nem kell a villanyautó! Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!