A Polestar 7 az autógyártó egyik legfontosabb modellje lehet, de a dizájnban is újat mutathat vele a márka. Autóipari források már azt is tudni vélik, hogy hol készül majd – írja az ANE. A szomszédban gyárthatják A Polestar 7 egy közepes méretű SUV lesz, ami azt jelenti, hogy az egyik leggyorsabban növekvő és feltehetőleg legjövedelmezőbb, közepes méretű prémium SUV szegmensben száll majd versenybe. A vállalat a napokban hivatalosan is bejelentette, hogy a típus Európában készül majd – állítólag már 2022-ben szó volt erről, de az EU új kiegyenlítő vámja után a döntés talán még kevésbé meglepő. Az autógyártó azt nem árulta el, hogy melyik gyárat választotta, de a belga és szlovák alternatívák közül a AutoForecast Solutions információi szerint utóbbi lehet a befutó. A Kassa déli részén, a magyar határtól légvonalban mindössze 10 kilométerre fekvő ipari parkban a Volvo egy 1,2 milliárd eurós gyárat épít, amely 2026-ban kezdheti meg működését és teljes kapacitása évi 250 ezer autó lesz. A Polestar nem rendelkezik saját gyárakkal, autóit a Geely csoporton belül jelenleg Kínában, Dél-Koreában és az Egyesült Államokban gyártják, de az autók platformjai is családon belülről származnak. A Polestar 7-essel a vállalat egyébként felhagy multi-platform stratégiájával is, és a költséghatékonyság jegyében egy architektúra mellett teszi le a voksát. A 2026-ban érkező típus egyébként dizájnban is megújulást jelenthet majd a gyártó számára. Ez lesz ugyanis a formatervező csapat új vezetőjének Philipp Römers-nek az első munkája. A szakember tavaly augusztusban érkezett a céghez, mikor elődje a BMW-hez távozott. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!