Közzétette az NFL amerikaifutball-bajnokság idei döntőjére készített egyperces reklámját az Audi, melyben a tisztán elektromos e-tron széria kapja azt a megtisztelő feladatot, hogy a nézők elé tárja a károsanyag-kibocsátástól mentes közlekedés világát. A Super Bowl nem csupán az Egyesült Államok legrangosabb sporteseménye, hanem már évek óta az első számú reklámcsatorna is az autógyártók számára, hiszen a több százezer jelenlévő mellett százmilliónál is többen követik a mérkőzést a televízióban világszerte. Emiatt a meccs szüneteiben levetített reklámokat alaposan meg kell fizetniük a vállalatoknak: 30 másodpercnyi reklámidőért 5 millió 250 ezer dollárt, azaz közel 1,5 milliárd forintnyi összeget kér a közvetítő CBS csatorna. Az Audinak tehát borzasztó sok pénzbe kerül a világ egyik legnézettebb műsorában hirdetni a villanyhajtást. A németek egyébként már kimondottan tapasztaltak az e-tronra épülő videók készítésében: az őszi Emmy-díjátadóra egy egészen izgalmas, speciális effektekkel megfűszerezett, akciófilmbe illő kisfilmet raktak össze, míg nemrég egy inkább ismeretterjesztő, tévhiteket cáfoló humorral teli sorozatban szerepelt az e-tron sportterepjáró. A magyar idő szerint hétfőn éjféltől közvetített 53. Super Bowl-ra rendezett reklámba a humor mellé került egy kis érzelem is, aminél nem is kell több az emberek figyelmének megragadásához. https://youtu.be/Xrgq2CIag6M A Venables Bell & Partners reklámügynökség által megalkotott, Cashew címet viselő videó főszereplője egy fiatal férfi, akit egy félrenyelt kesudiótól elveszti az eszméletét. Élet és halál között lebegve a búzamezőn találja magát, ahol a nagypapa fogadja egy gyönyörű meglepetéssel: az e-tron GT elektromos sportautóval. Főhősünk azonban nem sokáig élvezheti a gondtalan autókázást az Álomországban, ugyanis egy kedves kolléganője, aki nem aludta át az elsősegély-tanfolyamot, a Heimlich-fogással egy pillanat alatt visszarántja a szürke irodába. Az Audi reklámja nem aratott felhőtlen sikert az internetezők között. Többen arra panaszkodnak, hogy az elektromos meghajtásról semmilyen jellegzetesség nem derült ki, míg mások szerint a félrenyelt és kiköpött kesudió több szerepet kapott, mint bármelyik e-tron villanyautó. Egyetlen percben viszont amúgy sem lehetett volna felsorolni sem a villanyhajtás összes előnyét, így talán ez a produkció nagyobb hatással lesz a vásárlók gondolkodására, mint az egész e-tron paletta felvonultatása. Az Audi America elnökhelyettese elmondása szerint az e-tron GT két éven belül gyártásba kerül, 2025-re pedig valamennyi új Audi modell egyharmada „elektromosítva” lesz. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!