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 Egy kissé késlekedve, és igencsak óvatos léptekkel haladva, de a SEAT autóiban is elkezdenek megjelenni a villanymotorok, ami egy elengedhetetlen lépés ahhoz, hogy a vállalat el tudja kerülni az Európai Unió által meghatározott maximális CO2-kibocsátás túllépéséért járó bírságot. Elektromos offenzívája részeként 2021 elejéig hat elektromos meghajtású modellt ígért a Cuprával közösen a Volkswagen kötelékeiben működő spanyol autógyártó, melynek egyikeként mutatkozott be a mai napon a konnektoros Tarraco. A divatos terepjáró az európaiak egyik kedvencének számító közepes és nagy méretű SUV-k szegmensében a Škoda Kodiaq, a Peugeot 5008, a Mitsubishi Outlander, és a Volkswagen Tiguan Allspace után az ötödik helyet foglalja el az értékesítési listán az első féléves adatok alapján, a villanyautók iránt mutatott hatalmas kereslet fényében pedig garantálható lenne egy tisztán elektromos Tarraco sikere, ám a SEAT egyelőre csupán egy plug-in hibrid hajtáslánc beszerelését tartotta jó ötletnek. Így vált a márka harmadik sportterepjárója a legelső konnektoros hibrid autóvá a palettán. Az 1,4 literes, 110 kW-os TSI benzinmotort egy 85 kW-os villanymotor egészíti ki, így a körülbelül 242 lóerős, 400 Nm-es rendszer egy 217 km/h-s végsebességet, és 7,4 másodperces 0-100-as gyorsulást eredményez. A Li-ion akkumulátor kapacitása 13 kWh, így kizárólag elektromossággal hajtva legalább 50 kilométert megy el az autó a WLTP szerint. A hibrid Tarraco a szeptemberi Frankfurti Autószalonon lesz először látható, a rendelés pedig 2020 második felében nyílik meg. Ugyan az autó tervezése és fejlesztése a SEAT spanyolországi központjában történt, a gyártásra a VW wolfsburgi gyárában kerül sor a Tiguan Allspace mellett, hiszen mindkét SUV ugyanazt az MQB padlólemezt használja. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!