PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjkvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD1ldjkiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXY5L2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9ZXY5JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLW0tdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1heC13aWR0aDogNzAwcHgpIj48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1pbi13aWR0aDogNzAwcHgpIj48aW1nIHNyYz0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= A kezdeti tesztidőszak után úgy tűnik, a Tesla most elkezdte frissíteni a korábban 120 kW-ra korlátozott európai V2 Superchargereket. Jön a 150 kW- os V2, év végén pedig érkezik a 250-es V3. Jó az öreg a háznál Bár a Tesla 120 kW-os második generációs villámtöltőinek teljesítménye még a mai napig az egyik legnagyobb a piacon, a Model 3, illetve az új „Raven” S és X már ennél is többre képes, ezért küszöbön a 250 kW-os V3-as hálózat kiépítése. Addig is azonban, a cég megpróbálja a lehető legnagyobb teljesítményt kisajtolni a meglévő infrastruktúrából, ezert az eredetileg – papíron- 150 kW-ra tervezett V2-es hálózat mind a 14,000 oszlopa előbb utóbb megkapja a szoftverfrissítést a maximális teljesítményre. A töltési idő tényleges rövidülése sok mindentől függ, de az új megnövekedett töltési teljesítményt most már a legfrissebb szoftveren futó 85-ös, 90-es és 100-as S és X is ki tudja használni. Voilà, we’ve unlocked even more power in our European Superchargers. C’est très speedy. https://t.co/AV89PfXtld — Tesla (@Tesla) August 29, 2019 Tesztvideókat már eddig is láttunk azoknál az oszlopoknál, ahol eddig tesztelték a nagyobb kakaót, de most úgy tűnik megkezdték a fennmaradó európai töltők frissítését is a 150-es tempóra. Az Electrek azt is tudni véli, hogy még az év vége előtt megtörténik az első európai V3-as töltő átadása is. Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor, Szöcske vagy Balázs ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!