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 Tavaly nyár végén kaptuk az első híreket arról, hogy az NKM Mobilitás Kft. tulajdonába kerül az országosan 330 töltőt üzemeltető e-Mobi Kft. A pénzügyi tranzakciót komoly fejlesztő munka követte, melynek eredményeit egy ideje már a felhasználók is tapasztalhatták, ugyanis idén januárban megjelent az első e-Mobi töltők állapota is a Mobiliti alkalmazásban. Úgy tűnik az integrációt sikeresen végrehajtották a két cég szakemberei, ugyanis a Mobiliti tegnap délután minden felhasználóját hírlevélben értesítette arról, hogy április 1-től az e-Mobi 44 kW és 50 kW DC töltőit, május 1-től pedig az e-Mobi összes további (22 kW AC és 22 kW DC) töltőjét is bekapcsolják a Mobiliti fizetési rendszerébe. Jövő szerdától még csak a villámtöltőknél kell fizetni A fenti időpontokat követően az e-Mobi töltőoszlopoknál a töltés már csak a Mobiliti alkalmazással vagy a kulcstartó alakú fizikai ügyfélkulccsal indítható. Az alábbi listán szereplő villámtöltőkön a Mobiliti DC töltőin már megszokott 50 Ft/perc töltési díjat vezetnek be. Békéscsaba – Szabó Dezső utca Budapest – Mechwart tér Budapest – M3 Szilas pihenő Budapest – Madzsar József utca Budapest – Nagyvárad tér Balatonkeresztúr – M7 bal Balatonkeresztúr – M7 jobb Csorna – Mártírok tere Dunaújváros – Martinovics Ignác út Eger – Knézich Károly utca Keszthely – Skála köz Kiskunhalas – Bethlen Gábor tér Lébény – M1 Miskolc – Szeles út Mocsa – Igmánd M1 bal Mocsa – Igmánd M1 jobb Nagykanizsa – Hevesi Sándor út Nyíregyháza – Szabadság tér Pécs – Lahti utca Sopron – Révai Miklós út Szolnok – Táncsics Mihály utca Székesfehérvár – Huszár utca Tamási – Szabadság utca Tokaj – Csokonai út A Mobiliti is támogatja az egészségügyi dolgozókat Az elmúlt napokban sorozatosan számolhattunk be alulról jövő és nagyobb cégek által nyújtott támogatásról egyaránt az orvosok és egyéb egészségügyi dolgozók számára. A hírlevélben talán sokan észre sem vették azt a bekezdést, amelyben a Mobiliti is korlátlan számú ingyenes töltést kínál az egészségügyi dolgozóknak. A technikai megvalósítás egy a tejes töltési díjat elengedő kupon formájában történik, amit a kedvezményre jogosultak a help@mobiliti.hu email címen igényelhetnek. Fontos, hogy a kupont a töltés megkezdése előtt kell igényelni, azt rögzíteni kell a Mobiliti alkalmazásban és kérni is kell a kupon felhasználását a következő töltéshez. Akinek elfogytak a kuponjai, újakat igényelhet a kedvezmény visszavonásáig. Májustól már a 22 kW töltőknél is fizetni kell A fizetési rendszerhez egy hónappal később, május elején csatlakozó 22 kW-os töltők árazását a hírlevél nem részletezte. A Mobiliti jelenlegi 22 kW AC töltőin 80 Ft/kWh a töltési díj, logikus lenne, ha az e-Mobi AC töltőket is azonos díjért használhatnánk. Érdekesebb kérdés a 22 kW DC töltők árképzése, ezeket a teljesítményük alapján az AC töltőkhöz lehetne sorolni, a magasabb telepítési költség és a nagyobb kihasználtság azonban a percdíjas rendszert indokolná. Ti mit tartanátok méltányos díjnak a 22 kW DC töltők esetében? Írjátok meg hozzászólásban! Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!