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 A hibrid hajtásláncok fejlesztése áll majd az Aston Martin elektromobilitási stratégiájának középpontjában az elkövetkezendő években – olvasható a legfrissebb közleményben, mely megerősíti azon félelmeinket, miszerint a tisztán elektromos modellekről szóló terveit nagyon hosszú időre jegelte a brit autógyártó. Idén januárban a Forma-1 világából ismert milliárdos, Lawrence Stroll 16,7%-os részesedést vásárolt a régóta súlyos pénzügyi problémákkal küzdő vállalatban, elfoglalva a helyét az igazgatótanács tagjai között. Stroll a válságból való kiutat többek között a költséges villanyautó-programok leállításában látja: a sportautó-márka legelső teljesen villanyos modelljének szánt Rapide E fejlesztését megszakította, valamint a legendás Lagonda zéró kibocsátású autógyártóként való visszatérésének időpontja is 2025 utánra tolódott a tervezett 2022-ről. Annak ellenére, hogy a Rapide E végül nem kerül piacra, az eddig elért eredmények később felhasználhatóak lehetnek új elektromos autóknál, ám jelenleg semmilyen tisztán villanyos modell megépítése nincs napirendre tűzve a cégnél. Aston Martin Valhalla Villanyautók helyett a V6-os motor egy új korszaka indul az Aston Martinnál, ahol a minden korábbinál nagyobb teljesítményt, s eközben az emissziós standardoknak való megfelelést a hajtáslánc hibridizációja biztosítja – full hibrid vagy plug-in hibrid, attól függően, hogy melyik modellről van szó. A házon belül fejlesztett V6-ossal felszerelt hibrid középmotoros meghajtás első hordozója az Aston Martin Valhalla lesz 2022-ben, mely után egy egész sorozatnyi ilyen sportautó készül. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!