A Tesla tudja, hogy valójában mire vágysz
A Tesla Autopilot rendszeréhez áprilisban kiadott Traffic Light and Stop Sign Control funkció egy óriási lépés afelé, hogy az autók önmaguktól felismerjék a közlekedési lámpákat és táblákat, s ezekre odafigyelve, szabályosan tudják az utakat járni emberi beavatkozás nélkül is. Bizonyos feltételek mellett a Teslák már a sofőr jóváhagyását sem kérik a zöld lámpán való áthajtáshoz, de mint minden béta verziós szoftverben, ebben is számos hiányosság és javítani való akad még: például az, hogy a villanyautók a Burger King éttermek tábláit rendszeresen összetévesztik a STOP táblával, így aztán lelassítanak, és megállnak. A gyorsétterem-lánc aligha kaphatott volna annál jobb reklámot, mint hogy a világ legokosabb autói úgy döntenek, hogy megállnak a táblájánál, így a cég marketingesei gyorsan kaptak a lehetőségen, és megcsinálták az alábbi videót egy Model 3 főszereplésével.
A reklám mindössze egyetlen napig futott, de így is többmillió emberhez jutott el a közösségi médián keresztül. Ez persze leginkább annak köszönhető, hogy a Burger King ingyen Whopper szendvicset ígért mindenkinek, akivel hasonló történik a Teslájában, és az erről készített képet/videót a megadott hashtagekkel megosztja.
looks like AI even knows what you’re in the mood for.
pull up with your smart car, share a video/pic with #autopilotwhopper + #freewhopper & we’ll DM you a free Whopper code to use when you order on the BK app. see https://t.co/2HrzhTAM6A. pic.twitter.com/S74He7EcuQ
— Burger King (@BurgerKing) June 23, 2020