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 A maximális öt csillagból csak négyet sikerült elérni a Honda villanyautójának az Euro NCAP törésteszten. A felnőtt utasvédelem tekintetében 76%-ot kapott az autó. A szöveges értékelésben kifejtették, hogy bár az utastér stabil maradt a frontális teszt során, a vezető mellkasának, valamint a vezető jobb lábának alsó részén bekövetkező sérülések miatt veszített pontokat az autó. A vezető és a jobb első ülésen utazó felnőtt esetén egyaránt a térd- és a combcsont védelmén lehetne javítani, valószínűleg térdlégzsák beépítésével. A teljes átfedéses vizsgálatnál, valamint az oldalról érkező másik jármű ütközése és az oldalról oszlopnak ütközés esetén a Honda e jól szerepelt. A gyermek utasvédelem tekintetében elért 82%-os, valamint a forgalom leginkább sérülékeny résztvevőivel (azaz gyalogosok és kerékpárosok) történő ütközésnél elért 62%-os eredménye már kevésbé marad el a legbiztonságosabbak ítélt elektromos autók (pl. Mazda MX-30 és Tesla Model 3) számaitól. A négycsillagos összesített értékelésért jelentős részben a biztonsági asszisztens funkciók mindössze 65%-os eredménye felelős. Az Euro NCAP töréstesztek követelményei évről évre szigorodnak, így a korábbi években tesztelt járművekkel nem egyszerű a pontos összehasonlítás. A 2020-as követelmények szerint az elektromos autók mezőnyéből a Mazda MX-30 és a Volkswagen ID.3 modelleket tesztelte a szervezet. Kiemelkedően teljesített a Mazda MX-30 a törésteszten Ötcsillagosra tört az ID.3 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!