Villanyóra #68 – Töltőoázisok és elektromos kukásautók Kelet-Magyarországon

A mai adásban kezdtük egy kis Tesla ekézéssel, ugyanis megbeszéltük, vajon mennyire voltak megbízhatóak az első pár évjárat Model S aksijai. Azt is kiveséztük, hogyan kezeli az amerikai autógyártó a reklamációkat. Ezután Szöcske számolt be arról, hogy milyen sokat fejlődött a villámtöltő hálózat az M3-as mellett, és elmesélte „kalandos” útját egy kicsit leharcolt, kicsit alultöltött Leaffel. Tibor villanyos Peugeot furgont tesztelt, erről is beszéltünk, de nem mehettünk el a Dacia Spring első valós hatótáv tesztje mellett sem. Végül egy igazi érdekességet tárgyaltunk ki: állítólag már van 4 darab elektromos kukásautó Debrecenben és környékén.

A többi adáshoz hasonlóan a mostani villanyóra is elérhető videó formában is.

Időkódok

0:00 Intro

1:40 Úgy tudjuk a Teslák akkuja nagyon jó… de vajon mindig is az volt?

35:20 Töltő oázis az M3-as vonalán.

49:50 Peugeot e-Expertű

1:00:30 Vajon mennyi a Dacia Spring valós hatótávja?

1:11:37 Elektromos kukásautók Magyarországon

A mai adásban szereplő témák írott anyagai:

A 668 ezer kilométeres Tesla akku

Peugeot e-Expert teszt

Dacia Spring hatótáv

Elektromos kukásautók

A Villanyóra podcast egyre több felületen hallgatható, köztük az alábbiakon is:

Elektromos autót használsz?

Biró Balázs

A fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak.