2021 végéig három hidrogénmeghajtású haszongépjármű európai forgalmazását kezdi meg a Renault Csoport és az üzemanyagcellás rendszerek fejlesztésével foglalkozó amerikai Plug Power júniusban indított közös vállalkozása, a HYVIA. A 12 köbméteres raktérrel épített Master Van H2-TECH az árucikkek nagy távolságú szállítására lett tervezve, egy tankolással akár 500 kilométer leküzdésére is képes lehet. A Renault Master Chassis Cab H2-TECH még ennél is nagyobb rakteret kínál a maga 19 köbméterével, ezt azonban már a hatótávolság bánja, hiszen kisebb hidrogéntartály fér az autóba, így csupán 250 kilométert várhatunk egy villámgyors utántöltést követően. A harmadik üzemanyagcellás kishaszonjármű a Master Citybus H2-TECH lesz, amely 300 kilométert megy el egy tankolással, és maximálisan 15 személy szállítására alkalmas.
Az autók a Renault Dual Power rendszerét használják, amelyben 33 kWh lítium-ion akkumulátor, 30 kW teljesítményű üzemanyagcella, és verziótól függően 3-7 kg hidrogén tárolására alkalmas tartály kapott helyet. A Renault elmondása szerint a járművek elektromos árammal, és a hidrogénből előállított elektromossággal is működnek (az 500 km hatótáv esetén 400 km-t a hidrogén ad). A Renault 2019 végén már mutatott be hasonlót, akkor a tisztán elektromos teherautóit szerelte fel üzemanyagcellákkal a hatótáv növelése érdekében.
A HYVIA azzal a céllal alakult, hogy egy teljes ökoszisztémát kínáljon azoknak, akik a hidrogénalapú áruszállítást preferálják, így a járművek forgalmazásán túl tiszta hidrogéntermeléssel, tárolással és elosztással, valamint hidrogéntöltő-állomások gyártásával is foglalkozik. Ez utóbbi a flins-i létesítményben történik majd 2021 végétől.