Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 Az olaszországi Cassino összeszerelőüzemben megy majd gyártásba a Stellantis nagy méretű elektromos autói alá fejlesztett STLA Large padlólemez, erről számolt be tegnap kiadott közleményében az amszterdami székhelyű autógyártó konszern. Cassinóban jelenleg az Alfa Romeo Stelvio, Giulia, valamint a Maserati Grecale modelleket gyártják hagyományos hajtással. Az utóbbi két járművel kapcsolatban már hivatalosan is megerősítették, hogy érkezik a tisztán elektromos változat. Stellantis Cassino Assembly Plant A Maserati tervei már egy ideje ismertek, az Alfa Romeo Giulia elektromos utódjáról azonban csak néhány hete beszélt részletesebben Jean-Philippe Imparato vezérigazgató. Elárulta, hogy a Giulia EV hatótávolsága elérheti a 800 kilométert – ez pontosan az az érték, ami a Stellantis korábbi közleményei szerint az STLA Large padlólemez felső korlátja. 1200 lóerővel érkezik a Maserati első villanyautója A villanyos Alfa teljesítménye 345 lóerő körül alakul az alapmodell esetében, ám készül egy Quadrifolio variáns közel 1000 lóerővel. A jármű az évtized közepén kerülhet a boltokba, és azután többé nem készül belőle belsőégésű motors változat, sőt, 2027-re kizárólag villanyautókból áll majd az olasz márka kínálata – írja az Autocar. Stellantis Cassino Assembly Plant A Cassino a második nyilvánosan megnevezett Stellantis-gyár, amely az STLA Large platformon alapuló járműveket fog gyártani, az amerikai piacra a kanadai Windsor Assembly Plant végzi majd ezt a feladatot. A Stellantis több mint 30 milliárd eurót fektet be 2025-ig a villamosításba és a szoftverekbe, hogy olyan villanyautókat fejlesszen, amelyek megfelelnek az ügyfelek igényeinek, beleértve a kategóriájában piacvezető gyorstöltési képességet. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!