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 Úgy látszik a németek sem tudnak kimaradni a kínai árháborúból – mondjon bármit is a Volkswagen vezére. Újabb villanyautók lettek olcsóbbak. Soha ne mondd, hogy… A kínai állami villanyautó támogatás kivezetése csúnyán egybecsúszott a lassuló gazdaság keltette keresletcsökkenéssel, így árháború alakult ki a gyártók között – ez egyébként mostanra már átterjedt több belsőégésű motoros modellre is.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 Bár a hazai árakra ennek közvetlen hatása nincs, nagyon érdekes és tanulságos figyelni, hogyan alakul a kínai autópiacon kialakult árverseny, amely nem csak azt mutatja meg ki meddig tud lemenni az árakkal, de azt is, mennyire növekszik a villanyautók iránti kereslet ennek hatására. A Volkswagen és a Renault nem megy bele az árháborúba Bár a Volkswagen vezérigazgatója a Tesla január eleji árcsökkentésére reagálva azt mondta, hogy ők nem mennek bele ebbe a játszmába, mert a nyereséges autógyártásban hisznek, a márka kínai leányvállalata most mégis úgy döntött, hogy 2,1 millió forintnak megfelelő jüannal csökkenti az ID család árait, miután február végéig mindössze 9572 darabot adtak el ezekből a modellekből összesen. Volkswagen ID.6 CROZZ (FAW) és ID.6 X (SVW) Persze hivatalosan nem a versenytársakra reagálnak a FAW-VW gyártmányú villanyautók, hanem csak megünneplik az ID-k kínai premierjének kétéves születésnapját. Az árengedmény mellett a Volkswagen egyébként 260 ezer forint értékű kemping felszerelést is ad most ajándékba az autók mellé. A Volkswagen a FAW mellett a SAIC-kal közös vegyesvállalatban is árulja az ID. 4 és ID. 6 modelleket az országban, és természetesen elég furcsa lenne, ha ezek változatlan áron kerülnének a boltokba. Igaz, itt kicsit más struktúrában, 1,6 milliós árengedmény és 500 ezres egyéb kereskedői kedvezmények formájában csökkentették az árakat – Írja a CnEVPost. Ismét olcsóbb lett az i3 A kínai gyártású BMW i3 kapcsán persze mindig azzal kell kezdenünk, hogy ez nem az európai i3, hanem a hármas sorozat elektromos változata, amit csak az ázsiai országban forgalmaz a német gyártó. A bajorok nem közvetlenül, hanem egyes kereskedéseiken keresztül még tavaly novemberben csökkentették nagyjából 5 millióval az i3L árát Kínában – akkor az volt erre a magyarázat hogy 2023 elején új, nagyobb hatótávú változat érkezik a kocsiból, és kiszórják a raktárkészleteket. Több millió forintos kedvezménnyel árulják a BMW villanyautóját Kínában Az egy éve bemutatott autóból azonban az idei év első két hónapjában mindössze 6600 fogyott, így most újabb jelentős ármérséklést hajtanak végre. Azok az ügyfelek akik készpénzzel fizetnek akár féláron, 6-9 millió forintért is megkaphatják az autót – számol be róla a kínai villanyautós oldal. Hozzáteszik, hogy bár a gyártó hivatalosan tagadta az akciót, több kereskedés megerősítette az értesüléseket. Akik nem tudják igénybe venni a készpénzes akciót, azok is jelentősen olcsóbban, a 19 milliós listaár helyett 13 millióért elvihetik az i3 eDrive35 L variánst. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!