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
auto
PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjMvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD1ldjMiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXYzL2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9ZXYzJywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMy9raWEtZXYzLTYwMHg1MDAtMDMyNS5wbmciIG1lZGlhPSIobWF4LXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzAzL2tpYS1ldjMtMTMwMHg2MDAtMDMyNS5wbmciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzAzL2tpYS1ldjMtMTMwMHg2MDAtMDMyNS5wbmciIGFsdD0iIj48L3BpY3R1cmU+PC9hPg==

Két nappal a várva várt összkerék meghajtású tisztán villanyos e-tron hivatalos San Francisco-i bemutatója előtt az Audi egy olyan reklámvideót mutatott be az autóhoz, amit nyugodtan nevezhetünk a legizgalmasabb, leglátványosabb promóciónak, amit valaha egy elektromos autó kapott. Nemrég pont arról számoltunk be, hogy az Egyesült Államokban sajnos továbbra is az a jellemző, hogy az autógyártók egyáltalán nem, vagy csak nagyon kevés pénzt költenek elektromos modelljeik népszerűsítésére, aminek fontos szerepe van abban, hogy az emberek inkább a füstös járműveket vásárolják meg. Úgy tűnik, hogy az Audi nem tartozik ezen vállalatok közé, hiszen kis túlzással az e-tron SUV fejlesztésének minden fázisáról kaphattunk számos képet és videót, sőt, márciusban 250 prototípus lepte el Genf utcáit a híres autószalon ideje alatt, hogy az arra járók jobban megismerhessék a járművet. Az Audi által most közzétett videó az Unleashed elnevezésű reklámkampány égisze alatt született meg, és a jövő héten 70. alkalommal megrendezett Emmy-díjátadón kerül bemutatásra, több másik rövidebb videó kíséretében, melyek a villanyautó legfőbb tulajdonságait fogják a nézők szemei elé tárni. A gyártó idén már zsinórban nyolcadik éve a hivatalos autóipari partnere a televíziós produkciók rangos eseményének. Nem véletlen tehát, hogy a kereken egyperces videó könnyedén magával ragadja az ember figyelmét: a gondosan kiválasztott hangeffektek a tesztelés helyszínére röpítik az embert, az óra ketyegésétől pedig tűkön ülünk, hogy mikor rántják már le a leplet a sportterepjáróról. Aztán egy másodperc csend után beindul a zene, és az e-tron már az erdőben, sárban, hóban hasít, mintha csak a Halálos iramban következő részének előzetesét néznénk a moziban. Hab a tortán, hogy az autónak gyakorlatilag minden egyes dizájnelemét megmutatja a gyártó, ami pont elég ahhoz, hogy legyen egy erős sejtésünk, miként néz ki az e-tron quattro, de túl kevés ahhoz, hogy ne várjuk a hétfői műsort. Kétség sincs afelől, hogy ha minden elektromos autó ilyen reklámmal szerepelne a televíziókban, akkor többen keresnék őket a kereskedésekben.

https://youtu.be/rHmXOkA-cUM

Már csupán az Emmy ceremóniára készített kampány egy vagyonba kerülhetett az Audinak, vélhetően többe, mint amennyit néhány jelenleg piacon lévő villanyautó népszerűsítésére összesen költött a készítője az évek során, ám nem ez az egyetlen csatorna, ahol a németek próbálják megmutatni az autót a fogyasztóknak így pár nappal azelőtt, hogy minden hírportálon vele fognak találkozni. Az Electrek újságírója lett figyelmes az alábbi plakátra a montreali repülőtér mellett, melyen az e-tron szerepel az „Én is szeretem a vizet” franciául írt felirattal, utalva rá, hogy a kanadai Québec tartomány szinte minden elektromosságát vízenergiából nyeri, aminek köszönhetően a tisztán villanyos járművek sehol sem okoznak légszennyezést.

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

Simon Zsolt

Nem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását.