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 Április 16-án a Sanghaji Autószalon látogatói már a piacra szánt formában láthatják a Renault City K-ZE típusjelzésű tisztán elektromos autót, mely a francia gyártó legelső villanyautója lesz a kínai piacon. Kis méretű crossoverként a jármű egy a milliós kínai metropoliszok lakói által kedvelt szegmensbe érkezik, így a specifikációk is a városi használatra lettek optimalizálva: a NEDC szerinti 250 kilométeres hatótáv, mely valós körülmények között kevesebb mint 180 kilométer lehet, kevésnek tűnhet, de ezt gyaníthatóan egy igazán alacsony indulóár fogja kompenzálni. Már csak azért is, mert a City K-ZE állítólag a tömegek számára készül, hogy a Renault se maradjon ki a kínai elektromosautó-piac meghódításából. A tervek szerint azonban az új Renault nem marad exkluzívan ázsiai modell, Európában is értékesíteni fogják, ám egyelőre nem tudni mikor, és hol történne a termelés. A végleges változat egyébként állítólag nagyban hasonlítani fog a tavalyi Párizsi Autószalonon bemutatott koncepcióra, egyedi dizájnról viszont nem beszélhetünk, hiszen a City K-ZE az Indiában forgalmazott Renault Kwid hagyományos modell kiköpött mása – nem véletlen, hiszen mindkettő autó alapját a Nissannal közösen fejlesztett CMF A padlólemez adja. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!