HALLASSUK A HANGUNK!

Írd alá Te is a GEVA (Global EV Alliance) nyilatkozatát!

Fényképek a Byton M-Byte sorozatgyártásáról

A frankfurti autószalonon élőben is láthattuk a Byton M-Byte gyártásra kész prototípusát a műszerfalon elhelyezett hatalmas, már-már sokkoló 48″ méretű képernyővel. Az előszéria gyártásának megkezdéséről már ősszel beszámoltunk. A kínai gyárból ma néhány újabb fotó jelent meg a CarNewsChina Facebook oldalán. A képek tanúsága szerint körülbelül 20 fehér színű példányból állhat az MBT-PP (azaz Pre-Production) kóddal megjelölt előszéria.

Byton M-Byte előszéria (fotó: Facebook / CarNewsChina.com)

Az autó két változatban készül majd, az egy motoros hátsó kerék hajtású modellt 200 kW (272 Le) teljesítményű villanymotor hajtja, melynek maximális nyomatéka 400 Nm. Akkumulátorpakkból is kétféle kapacitású, egy 72 kWh-s és egy 95 kWh-s áll rendelkezésre. A kétmotoros összkerék meghajtású változat rendszerteljesítménye 300 kW (408 Le). A négykerekes verzió csak a nagyobb akkuval készül majd.

Nincs időd naponta 8-10 hírt elolvasni? Iratkozz fel a heti hírlevelünkre, és mi minden szombat reggel megküldjük azt a 10-12-t, ami az adott héten a legfontosabb, legérdekesebb volt. Feliratkozás »

Elektromos autót használsz?

Szűcs Gábor

2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be.