A Renault tavaly ősszel megrendezett eWays elektromobilitási konferenciája óta nem titok, hogy a francia márka javában dolgozik egy vadonatúj villanyautón, amely Mégane E-Tech Electric néven kerül a kereskedésekbe, ám műszakilag semmi sem köti a hagyományos sikermodellhez, hiszen a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség CMF-EV elektromos padlólemezére fogják gyártani. Május elején a Renault közzétette a legelső teaser fotókat az autóról, ám a legújabb közlemény már jóval több információval szolgál: a sorozatgyártásba készülő járművet már csak az álcafóliázás takarja. Az elektromos Mégane-nal hamarosan személyesen is lehet majd találkozni, hiszen idén nyáron megkezdődik a közúti tesztelése, összesen 30 prototípussal.
A Renault a műszaki adatokról is említést tett: elárulta, hogy a Mégane E-Tech Electric (más néven MéganE) 160 kW teljesítményű villanymotort, és egy a WLTP szerinti 450 km hatótávra képes 60 kWh-s akkucsomagot kap a Douai gyárban. Ez ugyanaz a hajtáslánc, amivel az eVision tanulmány bemutatkozott, azt viszont nem tudni, hogy más teljesítménnyel és akkukapacitással is kapható lesz-e a modell.