Különleges változattal feszegeti tisztán elektromos meghajtású sportszedánjának határait a Polestar, amely a mai napon kezdődő Goodwood Festival of Speed rendezvényen szórakoztatja a közönséget. A kísérleti Polestar 2 azután kelt életre, hogy Thomas Ingenlath vezérigazgató azt a feladatot adta ki csapat számára, hogy játszadozzanak el egy kicsit az autóval, és mind dinamikában, mind dizájnban olyan megoldásokkal rukkoljanak elő, amelyek hűek a legendás angliai versenypályához.
A vásárlók által is elérhető Polestar 2 összteljesítménye 300 kW, de a goodwoodi bemutatódarabban ezt 350 kW-ra feltornázták, megtartva a duplamotoros, összkerék-meghajtású kiosztást. Mindkét oldalon 10 mm-rel kijjebb tolták a kereket, a futásmagasságot pedig 30 mm-rel csökkentették, így egy jóval sportosabb, aszfalthoz simuló jármű állhatott rajthoz. Kiszélesítették a kerékíveket is, valamint a Polestar 1-ből átvett 21 colos keréktárcsákat, 275/30R21 Pirelli PZero Rosso sportgumikat, és 6 dugattyús Akebono féktárcsákat pakolták fel. Emellett a futómű ideális beállításához a Volvo S60 Polestar Engineered modellből is raktak át alkatrészeket.
A külsőleges átalakulásért elsősorban a lecserélt első és hátsó lökhárítók a felelősek, de a Magnesium Matte versenycsíkozással díszített Snow Matte fényezést is most láthatjuk először a Polestar villanyautóján.