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 Megkezdődött a Nikola Motors és az Iveco közös elektromos kamionjának legelső európai demonstrációs projektje Hamburg kikötőjében, ahol három Nikola Tre prototípus állt szolgálatba ünnepélyes keretek között. A projekt első fázisa a konténerek zéró emissziós szállításának bemutatására, valamint különböző töltési megoldások tesztelésére fókuszál – egy ideig hordozható töltőállomások szolgálják ki a járműveket, ugyanis a projekt célkitűzései közé tartozik az ideális helyszín megtalálása is a töltőoszlopok számára. A három hónapig tartó első fázist követően 2023-ban elstartol a második szakasz, amelyben megtörténik a töltőhálózat kiépítése, és az elektromos kamionok teljes integrációja a kikötői logisztikába. A Nikola Tre modellből ekkor érkezik meg továbbá az európai, 4×2 hajtásképletű változat is, amely az idei IAA rendezvényen mutatkozott be Hannoverben. A Tre elektromos kamion a Nikola belépője az európai piacra: az amerikai vállalat 2020-ban jelentette be együttműködését az Ivecóval, amelynek gyártásához a németek az S-Way modelljük szerkezetébe integrálják a Nikola által fejlesztett hajtásláncot Ulm városában. Erre 2023 második negyedévétől kerül majd sor, jelenleg csupán az Egyesült Államokban folyik a modell gyártása. Félszáz villanykamiont gyártott idén a Nikola Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!