Újabb két Peugeot választható elektromosként

Folytatja kínálatának elektromosítását a Peugeot, és a tavaly szeptemberi ígéretéhez híven az 508 és az 508 SW is megkapta a maga tölthető hibrid meghajtású változatát a 3008 GT sportterepjáró után, ezzel egy lépéssel közelebb kerülve azon céljához, miszerint 2023-ra minden modellje válaszható lesz elektromosként. A két új PHEV padlólemeze és hajtáslánca közös, mindössze a karosszéria kialakítása különbözteti meg őket egymástól – akik az SW jelölésű 508-ast vásárolják meg, azok a kombik (station wagon) nagyobb csomagterének előnyeit élvezhetik.

A mozgáshoz szükséges erőt egy 180 lóerős 1,6 literes PureTech benzinmotor, és egy 80 kW-os (110 lóerős) villanymotor kombinációja adja az első tengelyen, összesen 165 kilowattra tornázva fel a rendszer teljesítményét. Mindkét hibrid egy 11,8 kWh-s akkucsomagot használ az EMP2 padlólemezbe illesztve, ami a szedán esetében 54 kilométeres tisztán elektromos hatótávot jelent, a nagyobb fenekű kombit pedig 52 kilométerre tudja elvinni a WLTP szerint. Az aksi a 7 kW-os fedélzeti töltővel kevesebb mint két óra alatt teletölthető.

Az autókhoz számos piacvezető vezetéstámogató rendszer elérhető, mint például az adaptív sebességtartó automatika, sávtartó asszisztens, valamint az éjjellátó funkció, melynek kamerái 200 méteres távolságig érzékelik a járókelőket és az állatokat az úton.

EZT OLVASTAD MÁR?  Annyian rendelik a villany-Porschét, hogy a tervezettnél több épülhet belőle

Az 508 és 508 SW HYBRID egyelőre csak Franciaországban rendelhető, ám még az év vége előtt más piacokon is megjelennek a modellpalettán.

Elektromos autót használsz?