Kezdetét vette a Polestar 2 sorozatgyártása a luqiaoi létesítményben Kínában, amely ezzel nem csupán a legelső modell elektromos hajtáslánccal szerelve az itteni gyártósoron, hanem a Volvo Cars Group első villanyautója is egyben, megelőzve a svédek XC40 Recharge divatterepjáróját. Miközben szerte a világon gyárbezárásokat jelentenek be a COVID-19 járvány miatt, a Geely tulajdonában lévő autógyártó arról számolt be, hogy sikeresen biztosítani tudta a termeléshez szükséges alkatrészeket, a dolgozók egészségét pedig szigorú előírásokkal óvják, így a munkavégzés alatt az arcmaszk és a kesztyű folyamatos viselése is kötelező.
A legyártott villanyos Polestarok kiszállítása nyáron indul, először Európa főbb piacaira (Norvégia, Svédország, Németország, Egyesült Királyság, Hollandia, Belgium), majd Kínába, és az Egyesült Államokba. A végleges rendelési felületeket sorban egymás után nyitja meg a Polestar, az európai árakról itt lehet tájékozódni, a vonóhorog, illetve a mutatós sportcsomag külön díjáról pedig itt és itt írtunk korábban.
A Polestar 2 a Volvo erősebb és vadabb autótípusokért felelős részlegéből megalakult márka legelső villanyautója az 1-es számot viselő plug-in hibrid jármű után. 300 kW (408 lóerő) és 660 Nm oszlik szét a négy kerekén, az aljában pedig egy 78 kWh-s akkucsomagot cipel, ami 470 kilométeres WLTP-szerinti hatótávot biztosít neki. Az infotainment rendszer Andorid alapú, olyan hasznos szolgáltatásokkal, mint a Google Assistant, Google Maps, illetve Google Play Store.