PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjkvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD1ldjkiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXY5L2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9ZXY5JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLW0tdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1heC13aWR0aDogNzAwcHgpIj48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1pbi13aWR0aDogNzAwcHgpIj48aW1nIHNyYz0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= The Goal of the Century címmel indított globális fenntarthatósági kampányt a Hyundai Motor Company, amelyet tartalma alapján fordíthatnánk „az évszázad céljának” is, de azzal sem lövünk mellé, ha „az évszázad góljaként” emlegetjük. Sőt, a Hyundai Magyarország kommunikációjában is ez utóbbi nevet viseli a kampány, merthogy a vállalat a november 21. és december 18. között megrendezett 2022-es FIFA labdarúgó-világbajnokságra készül – a cél az, hogy a labdarúgás iránti rajongáson keresztül kovácsolják egységbe az emberiséget, és szorgalmazzák a fenntartható jövő általános támogatását. A Hyundai Motor Company a foci VB hivatalos támogatójaként készítette el azt a globális televíziós reklámot, amelyben a legendás labdarúgó, Steven Gerrard, valamint a nemzetközi hírű BTS popegyüttes is a fenntarthatóság jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az Évszázad Gólja kampányhoz kapcsolódóan a Hyundai Motor megalakította a márkanagykövetekből álló Team Century-t, azaz az Évszázad csapatát, amely különböző környezetvédelmi és társadalmi fenntarthatósági programokat fog népszerűsíteni 2022 során. A kampány üzenetével összhangban a Hyundai Motor környezetbarát járműveket készül biztosítani a FIFA labdarúgó-világbajnokság szervezői, VIP vendégei, valamint a résztvevő válogatott játékosok számára. A FIFA labdarúgó-világbajnokságok történetében először fordul elő, hogy a hivatalos járműparkban környezetbarát járművek is helyet kapnak. Az összesen 592 gépkocsiból álló flottában a személyautók több mint 50 százaléka, valamint néhány haszonjármű is valamilyen alternatív meghajtású modell lesz, a tisztán elektromos IONIQ 5-től kezdve a Santa Fe Hybriden át az elektromos Elec City buszig. Így segít formában maradni a Hyundai új villanyautója Ezen túlmenően az érdeklődők júliustól szeptember végéig a világ különböző pontjain tesztvezetésen próbálhatják ki a Hyundai környezetbarát járműveit. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!