Az évszázad góljával hangolódhatunk az idei focivébére
The Goal of the Century címmel indított globális fenntarthatósági kampányt a Hyundai Motor Company, amelyet tartalma alapján fordíthatnánk „az évszázad céljának” is, de azzal sem lövünk mellé, ha „az évszázad góljaként” emlegetjük. Sőt, a Hyundai Magyarország kommunikációjában is ez utóbbi nevet viseli a kampány, merthogy a vállalat a november 21. és december 18. között megrendezett 2022-es FIFA labdarúgó-világbajnokságra készül – a cél az, hogy a labdarúgás iránti rajongáson keresztül kovácsolják egységbe az emberiséget, és szorgalmazzák a fenntartható jövő általános támogatását.
A Hyundai Motor Company a foci VB hivatalos támogatójaként készítette el azt a globális televíziós reklámot, amelyben a legendás labdarúgó, Steven Gerrard, valamint a nemzetközi hírű BTS popegyüttes is a fenntarthatóság jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az Évszázad Gólja kampányhoz kapcsolódóan a Hyundai Motor megalakította a márkanagykövetekből álló Team Century-t, azaz az Évszázad csapatát, amely különböző környezetvédelmi és társadalmi fenntarthatósági programokat fog népszerűsíteni 2022 során.
A kampány üzenetével összhangban a Hyundai Motor környezetbarát járműveket készül biztosítani a FIFA labdarúgó-világbajnokság szervezői, VIP vendégei, valamint a résztvevő válogatott játékosok számára. A FIFA labdarúgó-világbajnokságok történetében először fordul elő, hogy a hivatalos járműparkban környezetbarát járművek is helyet kapnak. Az összesen 592 gépkocsiból álló flottában a személyautók több mint 50 százaléka, valamint néhány haszonjármű is valamilyen alternatív meghajtású modell lesz, a tisztán elektromos IONIQ 5-től kezdve a Santa Fe Hybriden át az elektromos Elec City buszig.
Ezen túlmenően az érdeklődők júliustól szeptember végéig a világ különböző pontjain tesztvezetésen próbálhatják ki a Hyundai környezetbarát járműveit.