A várakozásoknál nagyobb nyereséggel zárta 2022 első félévét a Nikola, amelyhez 48 db tisztán elektromos Nikola Tre típusú kamiont szállított le – írja az insideevs.com. Ez ugyan kismértékben elmaradt az előzetesen ígért 50-60-as darabszámtól, de további 2 darabot még július első napjaiban is átadtak, így csak hajszálon múlt, hogy sikerüljön teljesíteni a tervet. Az év második negyedévében az elsőhöz képest növekvő szállításoknak köszönhetően a Nikola 2022 második negyedéves bevétele és vesztesége egyaránt jobb volt, mint a Wall Street várta. A bevétel 18,1 millió dollár volt, míg a társaság nettó vesztesége 173 millió dollárra növekedett az egy évvel korábbi 143,2 millió dolláros veszteségről. A cég likviditása is javult, 841,9 millió dollárra az előző negyedév végi 794 millió dollárral szemben. Az eredmény a tőzsdén is megmutatkozott, a részvény árfolyama mintegy 6,3%-ot emelkedett a pénzügyi eredmények közzétételét követően.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 Az év végéig a gyártás felpörgetésével 3-500 darab közötti éves gyártást szeretnének elérni. Az arizónai gyáregységben novemberre szeretnék elérni a napi öt jármű gyártását, majd 2023 első negyedévére szeretnének elérni a második fázis végére. Úgy tűnik sikerül a gyártónak maga mögött hagyni az előző vezető, Trevor Milton idején felszedett rossz hírét, amit a valóságban működésképtelen hidrogén meghajtású kamionok ígéretével szerzett. Nikola: az évtized átverése? Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!