Bábolna és Kajászó után két újabb magyarországi helyszínt is bejelöltek a készülő töltőállomásokat jelölő markerrel az Ionity hálózat térképén. A hivatalos honlap szeritn a Balatonkeresztúr melletti autópályaszakaszon a Keresztúri pihenő (167-es km) északi és déli pihenőjében is készül egy-egy töltő. Ezen a szakaszon az út egyik oldaláról a másikra átjutni, majd a töltés végén visszajutni csak jelentős kerülővel és időveszteséggel lehetne, ezért dönthettek úgy, hogy mindkét pihenőbe tesznek töltőket.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) által kiadott engedélyek szerint mindkét oldalra 4 db, egyenként 350 kW csúcsteljesítményű ABB Terra HP típusú töltő kerül, de a nem hivatalos információk szerint első körben mindkét oldalon csak 2-2 oszlop fog üzemelni. Az Ionity által szeptemberben a Frankfurti Autószalonon bemutatott új töltőivel ezen a helyszínen valószínűleg még nem fogunk találkozni.
Ahogy az összes többi helyen, úgy Balatonkeresztúron is csak CCS csatlakozók lesznek a töltőkön, hiszen az Ionity hálózatot az európai autógyártók, illetve szeptember óta a Hyundia / Kia csoport finanszírozza. Ezek a gyártók pedig csak ilyen csatlakozóval gyártanak autókat. Keresztúri pihenő mindkét oldalán áll egyébként egy-egy háromszabványos DBT villámtöltő is az e-Mobi üzemeltetésében, amelyeken lehetőség van a CHAdeMO csatlakozós autók akkumulátorának feltöltésére is.
A MEKH engedély szerint az Ionity hálózat (egyelőre) utolsó magyarországi töltője az M0-ás mellé a Szigetszentmiklós közelében lévő Csepeli pihenő északi oldalára (KFC) kerül. Ez azonban még nem szerepel az Ionity saját weboldalán, így valószínűleg csak valamikor jövőre készülhet el. Az Ionity jelenleg 151 helyen üzemeltet 350 kW-os töltőoszlopokat Európában, és 2020 végére tervezi befejezni az első ütemben tervezett 400 töltős hálózat telepítését.