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 A Volkswagen sajtóközleményben számolt be arról, hogy újraírta saját, korábban nyilvánosságra hozott stratégia terveit, amely szerint 2025-re szeretnék elérni az éves 1 millió elektromos autó gyártását. A módosított stratégia szerint az éves 1 millió ID családba tartozó jármű gyártását a korábbiakhoz képest 2 évvel előbb, már 2023-ban elérnék, 2025-re pedig 50%-kal több, azaz évente másfél millió villanyautó gyártását tűzték ki célként. Az ID.3 a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be a nagyközönségnek 2019 szeptemberében Az ID.3 első példányai idén nyáron jelennek meg Európa útjain, a sorozatgyártását 2019 novemberében kezdték meg, és 37 000 példányt foglalóztak le gyakorlatilag anélkül, hogy a vásárlók élőben látták volna az autót. Az ID.3 alapváltozata 30 000 euró alatti áron lesz megvásárolható. Az ID.3 a konszern első villanyautója, amely az akkumulátoros elektromos járművekhez kifejlesztett MEB padlólemezre épül, de hamarosan további modellek is követik majd. Az ID.3 háromféle akkumulátor kapacitással kerül piacra, 330-550 km közötti WLTP ciklus szerint mért hatótávolsággal. Michael Kretschmer, Dr. Angela Merkel, Dr. Herbert Diess, Thomas Ulbrich és Jens Rothe az ID.3 sorozatgyártásának megkezdésekor a Volkswagen Zwickau-i üzemében A következő években a Volkswagen célja a világ vezető villanyautó gyártójává válni, amelyhez 33 milliárd eurót fektetnek be 2024-ig, a Volkswagen márkába fektetett 11 milliárddal együtt. Thomas Ulbrich, a Volkswagen e-mobilitásért felelős igazgatósági tagja elmondta: „Kulcsfontosságú év áll előttünk az elektromobilitási rendszerváltás szempontjából.” Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!