A legnagyobb hollywoodi produkciók tele vannak termékelhelyezéssel, reklámmal – mindenki jól tudja ezt. Ezekért persze a cégek komoly pénzeket fizetnek, de ha ügyesen csinálják, akkor nem lóg ki a lóláb (túlzottan), nem zavaró a reklám, sőt még a történet része is lehet a termék.
Jó példa erre a James Bond filmek megannyi BMW-je és Aston Martinja, de nem csak a brit ügynök ül szponzor kocsijába. Pókember is.
Audiról váltott, de ez is menő
A Tom Holland nevével fémjelzett új Pókember sorozat elképesztően sikeres mind a kritikusok, mind a rajongók körében – az első két film több mint 2 milliárd dollár bevételt termelt eddig. A korábbi filmekben az Audi volt a fő szponzor, így mind a mozivásznon, mind a kapcsolódó reklámokban és promóciókban a német márka autóit használták a karakterek. Most viszont, a harmadik filmre a Hyundai nyitotta ki a pénztárcáját, és mindjárt egy több éves, több produkcióra szóló szerződést kötöttek a gyártó Sonyval.
Számunkra természetesen a legérdekesebb, hogy a Hyundai Tucson mellett a decemberben debütáló Spider-Man: No Way Home autós főszereplője a Hyundai Ioniq 5.
Jó látni, hogy az új villanyos annyira fontos a gyártónak, hogy egy ilyen sok millió dolláros kampány központjába állítják. A koreai gyártó új sztármodellje egyébként nem csak a filmben tűnik majd fel, de a folytatás két fő karaktere Pókember/Peter Parker, és jóbarátja Ned is szerepelnek a Hyundai reklámjában.