Az Opel bemutatta a mindössze 2,41 méter hosszú, 1,39 méter széles, és 1,52 méter magas Rocks-e villanyautó áruszállításra tervezett változatát, amelyben a jármű kis mérete ellenére több mint 400 liternyi csomagteret alakítottak ki a tervezők. A Rocks-e Kargo hajtásrendszere az alapmodellhez képest nem változott: 6 kW (8 lóerő) teljesítmény folyamatos leadására képes, amely rövid időre akár 9 kilowattra (12 lóerőre) is nőhet. Az 5,5 kWh akku a WLTP szerint 75 kilométerre elég, és még egy hagyományos háztartási konnektorról is 4 óra alatt teljesen feltölthető.
Az utastér azonban gyökeresen átalakult, hiszen az anyósülést moduláris csomagterek váltották, egyszemélyessé varázsolva a kétszemélyes elektromos kisautót. A csúszásmentes felülettel ellátott, felnyitható pult teherbírása 40 kg, és A4-es papír, illetve laptop/tablet számára is kialakítottak benne helyet. Ezt akár le is lehet venni, hogy nagyobb méretű csomagok is elférjenek a kis mopedautóban. A Rocks-e Kargo összesen 140 kilogrammnyi terhet bír el, és elsősorban csomagszállításra, ételkiszállításra, valamint gyógyszerszállításra tartja ideálisnak a gyártó, városi környezetben.
Németországban és Hollandiában még az idén rendelhető lesz, később más piacokon is megjelenik. A Rocks-e francia megfelelőjét Citroën My Ami Cargo néven tavaly tavasszal mutatták be.