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 Lehet, hogy nem lesz új, 2 milliárdos Trinity gyár, de ez nem jelenti azt, hogy Wolfsburgot nem fejlesztik. Most közel félmilliárd eurót költenek rá. Villanyautógyártó-bázis lesz A Volkswagen azt tervezi, hogy a következő években egyre több elektromos modell gyártását kezdi meg Wolfsburgban, a cég főhadiszállásán. Bár úgy néz ki az új üzem nem épül meg, a meglévőt 200 milliárd forintnak megfelelő összegből modernizálhatják. A mostani hírek ugyan nem hivatalos sajtóközleményben láttak napvilágot, de a német sajtó szerint a Volkswagen márkaigazgatója osztotta meg az adatokat egy szakszervezeti gyűlésen, így elég biztosra vehetjük az információkat. Első körben 460 millió euróból frissítik fel az üzemet, ahol a Golf és az ID. 3 mellett más elektromos modellek is készülnek majd. Ennek egyik első eredménye az lesz, hogy Zwickau mellett Wolfsburg is elkezdi 2023-ban gyártani az új, frissített ID. 3-at. Igaz, jövőre még csak részben készül itt a típus, de 2024-től már nem kell hozzá a cég más gyáraiból elemeket hozni. Az ismert modell mellett azonban készül majd itt egy eddig hivatalosan be nem jelentett SUV is. Az MEB+ platformos autó a Tiguan elektromos megfelelője lehet, és 2026 magasságában érkezhet. A plusz nem elgépelés, a cég így hivatkozik az MEB továbbfejlesztett változatára. Újabb részletek derültek ki az új ID. 3-ról Az egyébként még mindig nem dőlt el véglegesen, hogy a régi, vagy mégis egy építendő új wolfsburgi üzemben készül majd a következő generációs, SSP platformos Trinity – állítólag még mindig nyitva mindkét opció. A cég azt tervezi, hogy 2033-tól már csak elektromos modellek készülnek a központban. Újratervezik a jövő Volkswagenjét Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!