A Toyota tavaly október 10-én kezdte meg első globális villanyautója forgalmazását Kínában. Most 15 százalékkal csökkentették az árát. Átmeneti, de nincs vége A CnEVPost kínai villanyautós oldal arról számolt be, hogy a Toyota 200 ezerről, nagyjából 170 ezer jüanra (~9 millió forint) csökkentette a Bz4X árát a Kínai piacon, mindössze négy hónappal a forgalmazás megkezdése után. A lap információi szerint decemberben mindössze 1478 darabot értékesítettek a típusból a világ legnagyobb villanyautó piacán., amivel csak a 70. helyen szerepelt a tisztán elektromos modellek listáján. A Toyota átmeneti akcióról beszél, de ennek hivatalos végdátuma nincs. Bár az árváltozás kapcsán sokan a Tesla hasonló lépését látják kiváltó oknak, megjegyeznénk, hogy január elsejétől megszűnt a központi állami villanyautó támogatás is, ami szintén egy lehetséges magyarázat a lépésre. az azonban valóban szokatlan, hogy egy típus árát ilyen nagy mértékben csökkentsék a bevezetés után mindössze négy hónappal – bár nemrég a Mercedes-Benz is hasonló lépésre szánta el magát az új EQE modellek kapcsán, amelyek az augusztusi premier után decemberben lettek 10 százalékkal olcsóbbak, de ekkor engedtek 20 százalékot a csúcsmodell EQS árából is. Brutális árcsökkenéssel árulja villanyautóit a Merci Kínában Hasonló lépésre kényszerült tavaly decemberben a BMW is, amely 30 százalékot engedett az elektromos 3-as sorozat árából. Több millió forintos kedvezménnyel árulják a BMW villanyautóját Kínában Legutóbb az XPeng jelentett be jelentős árcsökkentést a kínai piacon. Válaszlépés: árakat csökkentett az XPeng Kínában Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!