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 Amikor azt hittük, hogy már mindent láttunk, a Nissan előhúzott még egy meglepetést a Japan Mobility Show sajtónapján: a Hyper Force tanulmányt pontosan akkora arcátlan merészséggel és radikalizmussal tárták elénk a tervezők, mint a széria többi tagját, csak ezúttal egy sportautó testében. Ha a Hyper Punknál azt kérdeztük, hogy az lehet-e a jövő Juke-ja, akkor ez itt a jövő GT-R-je. A Hyper Force egy vízió egy tisztán elektromos, ultramagas teljesítményű, újgenerációs szuperautóról, ami azt a célt szolgálja, hogy a közönség, a rajongók, vagy éppen a kritikusok visszajelzései alapján belőjék a megfelelő irányt a termékfejlesztésnél. A koncepció összesen 1000 kW, azaz 1341 lóerős teljesítményt kínál négykerékhajtással, amit szilárdtest-akkumulátor lát el energiával. A japán autógyártó úgy számol, hogy 2028-ban már tömeggyártásban lehet a szilárdtest-akkumulátoros technológia, és úgy tudni, hogy a GT-R modell az elsők között lesz, amelyben letesztelik, mire is lehet képes ez a sokak által várt akkutechnológiai megoldás a villanyautókban. Az e-4ORCE hajtásrendszert szuperkönnyű karbonszálas szerkezet és magas leszorítóerő segíti, így kivételes kanyarodás és kezelhetőség jellemzi a Hyper Force tanulmányt – emeli ki a Nissan. A külső dizájn a kiváló aerodinamikai teljesítményt előtérbe helyezve készült, amit a NISMO sportrészleggel közösen terveztek. A koncepció két vezetési módot kínál: „R” (Racing) és „GT” (Grand Touring). A grafikus felhasználói felület az üzemmódnak megfelelően változtatja a színt és a kijelzőt, és úgy van kialakítva, hogy a vezetési körülményeknek megfelelően azonnal megjelenítse a sofőr számára a legszükségesebb információkat. Ezek a grafikák a Polyphony Digital videójáték-fejlesztő céggel való együttműködés eredményeként jöttek létre. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!