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
auto
2024. 03. 03. vasárnap

Amikor tavaly eladásra meghirdettem a 24 kWh-ás LEAF-et, akkor még csak pletykák szóltak egy újabb, 40 kWh-ás modellről. Akkor a régi LEAF helyére egy 30 kWh-ás modellt szántam, de sajnos akkor a kiszemelt használt példányról lecsúsztam, és 30-asból már újat sem lehetett rendelni. Így maradt a várakozás a 40 kWh-ás, frissített modell bejelentésére. 2017. szeptemberében ez meg is történt, de az is gyorsan kiderült, hogy rendelni sem lehet még egy darabig, és szállítani is csak 2018-ban fogják tudni az autót, így az átmeneti időre egy Opel Ampera lett a közlekedési eszközöm. Ez az autó most új, gondos gazdához kerül, ugyanis a napoban átvettem az új Nissan LEAF-et, amiről a következő hetekben-hónapokban rövid videók és írott beszámolók formájában fogom megosztani a gondolataim. A sorozatindító videóban az első nap tapasztalatairól számolok be. Ha nem akarsz lemaradni a folytatásról, akkor iratkozz fel a Villanyautósok Közösségének Youtube csatornájára, ha pedig tetszett a videó, akkor értékeld a lájk gomb megnyomásával. Ha szeretnéd, hogy egy konkrét dolgot bemutassak, kipróbáljak az autón a következő részek valamelyikében, akkor azt jelezd a videó alatt a hozzászólásoknál.

 

Antalóczy Tibor

A Villanyautósok.hu alapítója és főszerkesztője, e-mobilitás szakértő. 2014 óta elektromos autó használó, és külső tanácsadóként számtalan hazai elektromobilitási projekt aktív segítője.