November 19-én új taggal bővül az ID.-sorozat: az ID. 3, ID. Crozz, ID. Buzz, ID. Vizzion, ID. Buggy, és az ID. Roomzz után a következő tanulmány a rugalmas MEB padlólemezen az ID. Space Vizzion lesz. A Volkswagen által közzétett látványtervekből úgy tűnik, hogy a hetedik családtag az ID. Vizzion kombi változata lesz, de a gyártó nem szeretné, ha ebbe a kategóriába sorolnánk a koncepcióautót – a Los Angeles-i Autószalonon debütáló villanyautó sokkal inkább egy vadonatúj szegmens atyja, mely a GT-k áramvonalas formáját, és a sportterepjárók tágas kialakítását keresztezi. Ez persze csak a marketing miatt fontos: így már nem csupán azért lehet dicsekedni a MEB platformmal, mert minden létező szegmens alakját és méretét elbírja, hanem azért is, mert utat nyit eddig nem létezők bevezetéséhez.
Az ID. Space Vizzion tanulmány a WLTP szerint állítólag 590 kilométert képes megtenni egy töltéssel (az EPA szerint 300 mérföldet), ami nagyrészt a kilyuggatott első lökhárító és az alacsonyan húzódó, áramvonalas tetővonal alacsony légellenállásának köszönhető. Bővebb információkra nagyjából másfél hetet még várnunk kell, de a legfontosabbat már elárulta a Volkswagen: a villanyautó gyártásba kerül, a végleges változat 2021-ben mutatkozik be, és az Egyesült Államokban, Kínában, és az európai piacokon is kapható lesz.