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 Felbukkantak az első képek az interneten a Volkswagen hétüléses villanyautójának gyártási változatáról, melynek alapját a 2019-es ID. Roomzz koncepció adja. Habár az eddig bemutatott, illetve be nem mutatott ID. tanulmányokat nem könnyű feladat összetársítani a család számsorozatának megfelelő tagjával, a képeket közzétevő Autohome szerint ez a robusztus SUV ID. 6-ként kerül majd piacra. A megjelenés Kínában 2021 harmadik negyedévében, Európában pedig 2022-ben várható, ami azt jelenti, hogy hamarosan a premierjére is sor kerülhet, miközben az előgyártás már folyamatban is van. Bemutatkozott a legnagyobb elektromos Volkswagen I.D. Forrás: Autohome Forrás: Autohome A fényképek a kínai hatóságokhoz benyújtott dokumentációból kerültek elő, és jól kivehető, hogy két, egymástól kicsit különböző típust ábrázolnak. Szinte biztos, hogy csakúgy, mint az ID.4 esetében, az egyiket a FAW-Volkswagen, a másikat a SAIC-Volkswagen gyártja majd. Ami a dizájnt illeti, egyértelműen kivehetőek az ID.4 divatterepjáró stílusjegyei, ám szembetűnő a furcsa, a kerékívek fölé kinyújtott első fényszóró. Forrás: Autohome A kínai portálok információi szerint az autó (ez a SAIC-féle ID.6 X-re igaz) 4876 mm hosszú, 1848 mm széles, 1680 mm magas, tengelytávja pedig csak kicsivel marad el a 3 métertől, 2965 mm. Ha nem tévednek, akkor a meghajtást eleinte egy 150 kW-os villanymotor végzi a hátsó tengelyen, amihez később csatlakozik egy 75 kW-os villanymotor előre, az összkerék-meghajtás érdekében. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!