Néhány nappal ezelőtt valamennyi nagyobb autós hírportál felkapta a Car and Driver által elindított pletykát, miszerint a Ford F-150-es pick-upjának konnektoros hibrid változata mindössze körülbelül 10 mérföldet, azaz 16 kilométert lesz képes megtenni elektromos üzemmódban, természetesen rakomány nélkül. Az amerikai magazin egy, a Ford népszerű platós modelljének forradalmi áttervezéséről szóló cikkében tért ki a hibrid változatra, az információjának forrását azonban nem tüntette fel. A nevetséges hatótáv miatt több hírportál is élesen kritizálta az autógyártót, mondván, a Fordnak szüksége lenne egy egyedi termékre a versenytársai ellen, és ez a PHEV tökéletes lett volna erre a szerepre, de a vásárlók nem szívesen fognak felárat fizetni a hibrid hajtásláncért 16 kibocsátásmentes kilométer miatt.
Mint kiderült, a pletyka nem igaz, legalábbis erről posztolt a Twitteren Mike Levine, a Ford kommunikációs ügyvezetője, aki azt is hozzátette, hogy a cég valójában sosem állította, hogy lesz plug-in hibrid a következő F-150-ből. Ez a kijelentés önmagában persze nem jelenti azt, hogy nem készül PHEV változat, de sokkal valószínűbb, hogy a pick-up csak sima hibridként, és tisztán elektromosként kerül a kereskedésekbe a hagyományos meghajtású variánsok mellett. A korábbi nyilatkozatok szerint a hibridnek még az idén meg kellene jelennie.
https://twitter.com/mrlevine/status/1249360195215450112
A Car and Driver egyébként azzal is mellé lőtt, hogy azt állította, a teljesen villanyos F-150 Rivian-alapokra épül majd. A start-up valóban megosztja gördeszka-padlólemezét a Forddal, de az elektromos pick-up még teljes egészében a Ford műve lesz. A hírportál azóta javította az erről szóló részt a cikkben, a kis hatótávról tett említést pedig teljesen kitörölte.