Idén novembertől 7%-kal megnövekedett a 2019-ben bemutatott DS 3 CrossBack E-Tense WLTP ciklus szerint mért hatótávja, amely immár 341 km. A Stellantis prémium márkája, a DS, első tisztán elektromos modellje a DS 3 CrossBack E-Tense modell, amely a tesztünk során is igazán kellemes útitársnak bizonyult, a fogyasztás tekintetében azonban már a tesztnél is megállapítottuk, hogy lehetne kissé kevésbé torkos az autó. Néhány módosításnak köszönhetően épp ebben a tekintetben fejlődött jelentős mértékben a modell, melynek 2021 novemberi gyártástól 7%-kal megnőtt a hatótávja. Villanyautó teszt: DS 3 Crossback E-Tense A hatótávnövelés három fő módosításnak köszönhető. Javult az alapfelszereltség részét képező hőszivattyús fűtés hatásfoka, mivel nedvességérzékelővel látták el a rendszert, így jelentősen csökkent az energiafogyasztás. A második módosítás az áttételi arány optimalizálása, melyet a Formula E csapattal közösen fejlesztettek tovább. Végül javították a gördülési ellenállást és egyben csökkentették a zajkibocsátást azzal, hogy „A” besorolású Continental EcoContact 6Q gumiabroncsokat szerelnek az autóra. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!