Ki akarna olyan párkapcsolatban élni, ami minden pénzét és szabadidejét felemészti, és nem csak lelkileg mérgező, hanem fizikailag is, ráadásul még mások is szenvednek tőle? És mégis, emberek millió töltik ilyen toxikus körülmények között mindennapjaikat, gyakran anélkül, hogy észrevennék. Itt az idő véget vetni ennek és végleg szakítani: az autóddal – üzeni a Lime az új marketingkampányában.
Az üzenet természetesen teljesen érthető egy olyan vállalattól, melynek fő profilja a mikromobilitási eszközök üzemeltetése a közösségi közlekedésben, és elsősorban azoknak a városlakóknak szól, akik napi több órát ülnek a forgalmi dugókban, vagy pazarolják idejüket parkolóhelyek keresésére, nem is beszélve arról, hogy sűrűn lakott területek levegőjét szennyezik egészségkárosító gázokkal és szilárd részecskékkel, amennyiben nem villanyautót vezetnek.
A Break Up With Cars kampány során az érdeklődők fogadalmat tehetnek amellett, hogy bizonyos időre félreteszik autójukat. Az amerikai, brit, és német piacokon ezzel nyereményeket, ingyen utakat nyerhetnek a szerencsés kiválasztottak.
Címlapkép forrása: Lime