Mostanra már hozzászokhattunk, hogy egy-egy helyszínen egyszerre akár 40-50 Tesla töltésére is van lehetőség a Supercharger berendezésekkel, ugyanis ilyen hatalmas, akár több megawattnyi hálózati terheléssel járó állomásból már három is épült Kína nagyvárosaiban. A kaliforniai autógyártó most ismét a távol-keleti ország felé fordult, hogy bővítse töltőhálózatát, ám ezúttal nem a Superchargerek száma gyarapodott, hanem a jóval alacsonyabb teljesítményű Destination Chargerekből épült egy jókora töltőállomás, mely 50 csatlakozóval várja a tölteni vágyó teslásokat, így ebből a töltőtípusból ez a legnagyobb állomás, amit a vállalat eddig épített. A Tesla Wall Connector töltői Hongkongban, az FT Life Tower-hez tartozó kétszintes parkolóházban találtak otthonra Kowloon Bay-ben, ahol mintegy 10 óra alatt telítik meg a villanyautók akkumulátorait elektromossággal. A töltés teljesen ingyenes, mindössze a parkolásért kell 3,59 dollárt fizetni óránként.
Hongkong alig másfél évvel ezelőtt még a villanyautózás fellegvára volt, ahol az újonnan vásárolt elektromos autók több mint 80%-a a Tesla emblémáját viselte. A különleges közigazgatású megalopoliszt emiatt Elon Musk „az elektromos járművek világítótornyaként” jellemezte, ám a gyártó és a település közötti szoros kapcsolat egy pillanat alatt megszakadt, miután a német autógyártók arra panaszkodtak, hogy a kizárólag a tisztán villanyos gépjárműveket támogató, és a plug-in hibrideket (amiket a németek akartak eladni) kizáró támogatási rendszer igazságtalan, aminek következtében végül 2017 áprilisában minden kedvezményt megszüntettek a helyi döntéshozók. Várható volt, hogy az elektromos autók 50-80%-os árnövekedése nyomot hagy majd az eladásokon, de a piac hanyatlása még drasztikusabb volt, mint amire mindenki számított: 2017 áprilisa és 2018 márciusa között összesen 136 új villanyautó kelt el, szemben az egy évvel korábbi 5819 járművel, és a csapás persze a Teslának fájt a legjobban, a kaliforniaiak ugyanis a támogatás eltörlése előtti egyetlen hónapban 2939 autót adtak el a South China Morning Post adatai szerint, az azutáni 11 hónap alatt viszont összesen 40 darabot. A Tesla szóvivője reményeit fejezte ki aziránt, hogy a hongkongi döntéshozók újragondolják a villanyautós támogatásokat, de akárhogyan is döntenek az elektromos közlekedés ösztönzésének jövőjéről, a Tesla továbbra is folytatni fogja a töltőinfrastruktúra bővítését a városban.