A Reuters friss híre szerint a Tesla szerződést kötött két nagy akkumulátorgyártóval, nevezetesen a CATL és az LG Chem vállalatokkal, akkumulátorok szállítására. Egyelőre a három cég egyike sem kívánt további információkat megosztani, hiába érdeklődött a Reuters a részletekről. Jelenleg a Panasonic a Tesla első számú akkumulátor beszállítója, Japánban 18650 hengeres cellákat gyártanak a Model S és Model X típusok számára, Észak-Amerikában a Nevada Gigafactoryban pedig 21700 cellákat a Model 3, Model Y és Semi gyártásához. Tesla energiatároló egység 2170-es cellákból A Kínában gyártott (MIC) Model 3 számára az LG Chem helyi gyára biztosítja az akku cellákat. Amíg a gyártók nem közölnek további részleteket a megállapodásról, nem tudhatjuk, hogy az új szerződésekkel már a Berlin közelében épülő Gigafactory 4 gyárban készülő autók akkumulátor ellátására készülnek elő, esetleg a kínai Gigafactory 3 üzemben gyártott autókhoz van szükség a jelenlegi LG Chem által biztosított celláktól nagyobb mennyiségre. Az akku hiány lehet a legnagyobb probléma az elektromos autó gyártásban, ugyanis a napokban a Mercedes és az Audi egyaránt akku hiány miatt jelentett be csökkenő gyártási darabszámokat, igaz a Mercedes később cáfolta a hírt. Akku hiány miatt kevesebb Audi e-tron készül Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor, vagy Szöcske ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!