Az európai 62 kWh-s Nissan LEAF-ek kétharmadát már elkapkodták

Egy hónap alatt több mint 3000 megrendelés érkezett a Nissan LEAF 62 kWh-s változatára Európából, ami azt jelenti, hogy a kontinensre szánt 5000 darab kétharmada elkelt. Nem meglepő módon a vásárlók fele Norvégiából jelezte igényét az autóra, ahol a LEAF 2018-ban a legkelendőbb személygépkocsi volt meghajtástól függetlenül. A japánok elektromos autója azonban nem csak a skandinávoknál, hanem egész Európában hatalmas népszerűségnek örvend, a kibocsátásmentes járművek eladási listájának legelső pozíciójáról mosolyogva le a többi villanyautóra 40 000-nél is több eladott darabbal. A Nissan szerint a LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition-re leadott 3000 rendelés azt jelzi, hogy a kereslet továbbra is hatalmas, így nem kizárt egy új értékesítési rekord felállítása 2019 végére.

A 62 kWh akkumulátor-kapacitással kiadott limitált szériás LEAF-et január elején, a CES elektronikai szakkiállításon mutatta be a gyártó a 3.ZERO változat mellett. Ez utóbbi megtartotta a 40 kWh-s akkupakkot, ám egy felfejlesztett, 8 colos kijelzőt kapott megújult infotainment és navigációs rendszerrel, valamint új karosszériaszínek és kéttónusú színkombinációk is választhatóvá váltak. Az e+ típusjelzésű verzió viszont azoknak készült, akik az eddiginél nagyobb hatótávval szeretnének autóba ülni: számukra egy okos trükkel a Nissan megoldotta, hogy közel változatlan akkuméret mellett 192 cella helyett 288 férjen be a csomagba, amivel akár 385 kilométer is elérhető a WLTP szerint. Akik szeretnék megkaparintani maguknak a megmaradt alig 2000 darab egyikét, azok egyéb részleteket és hazai árat egy korábbi cikkünkben találhatnak, akik pedig már megrendelték az autót, azoknak nyárig kell várniuk a kiszállításra.

EZT OLVASTAD MÁR?  Kémfotókon az Audi e-tron Sportback

Ha Magyarországon rendelnél új Nissan LEAF-et, akkor mindenképpen érdemes előtte ilyen kupont igényelni.

Elektromos autót használsz?