Az elektromos autóknak nem csak az üzemanyagköltsége, de a karbantartási költségei is lényegesen kedvezőbbek a hagyományos autókhoz viszonyítva. A regeneratív fékezésnek köszönhetően jóval ritkábban kell fékbetéteket, féktárcsákat cserélni, és örökre elfelejthetjük az olajcseréket is. A firenzei LEAF taxi projektünk alanyának egyik legnagyobb problémája a zajos hajtómű, melynek kopásáról azt gyanítjuk, hogy egy időben végrehajtott olajcserével talán megelőzhető lett volna. Bár a mi autóink jóval kevesebbet futottak, mint az olasz taxi, úgy döntöttük megnézzük milyen olaj folyik ki belőlük, így lecseréltük a hajtóműolajat Tibor Nissan LEAF, Szöcske Kia e-Niro, valamint az EV-FAN Kft. egyik Hyundai Ioniq elektromos autójában, nézzétek meg hogy nézett ki az olaj 80-90 ezer km után. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!