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 Idén először a Villanyautosok.hu stábja ellátogatott az egyik legnagyobb európai autószalonra, hogy villámgyorsan és első kézből számoljunk be olvasóinknak az összes zéró emissziós újdonságról. Szerény kereteinkhez képest brutális hírgyárat építettünk fel két napra – míg Tibor és Gábor a szalon épületeit járva fotóztak, jegyzeteltek, kérdezgettek, addig Zsolt itthon gyártotta a cikkeket a felhőbe töltött anyagokból. Nesze neked CNN! De jó jó, értjük mi, azért ennek nagy része munkaidőben zajlott, így nem volt mindenkinek ideje követni a hírfolyamot nap közben, most meg tengersok cikket lát hirtelen az oldalon. Ebben igyekszünk most kicsit rendet tenni.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 Az alábbiakban márkák szerinti ABC sorrendben megtalálható az összes írás, mindegyik villanyautós újdonság, sok remek fotó és a szalonon megszerzett információ. Így legalább én sem húztam ki magam teljesen ebből a nagyszabású akcióból. Akkor kezdjük. Audi Az Audi úgy döntött, hogy tervez Elon Musknak egy Marsjárót… na jó, csak majdnem, de kinézetre mindenképpen erre hajaz az AI:Trail, ami – mint neve is mutatja – önvezető is. De elhozták Frankfurtba a korábbi önvezető tanulmányokat is. Az összes AI Audit megtaláljátok itt. BMW A bajor gyár a most is megvásárolható i3/i8 pároson kívül konkrét, a kereskedésekbe kerülő újdonságot nem hozott, de megmutatták az összes Vision tanulmányt és beszéltek az elektromos terveikről – amiben még mindig a hibridek játsszák a főszerepet. Ezekről itt olvashatsz bővebben. Emellett a BMW és a Toyota közösen dolgozik hidrogén meghajtású autókon is. Azt nem tudjuk, hogy minek, de csinálják, mi pedig beszámoltunk erről is itt. Byton Jobb ha elkezdjük ízlelgetni a kínai márka nevét, mert a BMW-től kiugró mérnökök által megálmodott luxus SUV elég döbbenetesen alacsony árral érkezhet majd Európába 2021 elején. Az M-byte gyártásra érett prototípusa hatalmas belső kijelzőjével hívja fel magára a figyelmet, de számos más újítást is megőrzött a tanulmányból. Minden fotó és eddig ismert részlet itt. Honda A Honda E még mindig úgy néz ki, mintha Wall-e tesója lenne a Pixar meséből. Az autó kifejezetten „cuki”, az első és hátsó lámpák pedig futurisztikusak mint egy sci-fiben. Árban is ennek megfelelően a Mini közönségét lőtték be. Különlegesség: végre valaki meglépte a nyilvánvaló következő lépcsőt és berakott egy HDMI csatlakozót amivel a most divatos hatalmas első képernyőkre videojelet is küldhetünk. A Honda első villanyosáról minden részlet és sok fotó meg videó itt. Hyundai A koreai gyár standján megtaláltuk az egyszerűen csak 45 névre keresztelt tanulmányautót, amelynek neve a cég egy korai tanulmányának negyvenötödik évfordulójára utal. Volt ott egy irtó szexi villanyos versenyautó is Velsoter N néven és egy hidrogénes elektromos áram generátor, ami úgy néz ki, mintha a Star Trek The Next Generation egyik epizódjából csórták volna el a forgatás végeztével. Itt a link minden Hyunadai újdonsághoz. Ezen kívül Gábor talált egy gyári vonóhoroggal felszerelt Konát is, amit megmutattunk itt. Ionity A hipersebességű villámtöltőiről ismert hálózat elhozta Frankfurtba a legújabb generációs töltőit, de hogy mi ezekben az újdonság azt megtudhatjátok Zsolt írásából. Az új Ionity töltőkről szóló anyagunk itt található. Mercedes Benz A Daimler standján minden a villanyautózásról szólt, hiszen a konszern a következő 20 évben mindent át akar állítani zéró emisszióra. Volt ott hibrid A és B osztály amik végre DC töltést is tudnak, tisztán villanyos EQC SUV és EQV kisbusz, az új elektromos S osztály víziója meg pár villany Smart is, illetve egy „F-cell” feliratú kocsi is. Utóbbi elnevezéssel mi is egyet tudunk érteni, bár azért ilyen trágárságot nem szoktunk meg Stuttgarttól. Daimler jóságok a klikk mögött. Külön írásunk a Vision EQS szuper limuzinról itt. És bónusz körnek Zsolt külön cikke a Daimler önvezető technológiájáról itt. Mini Rakhattuk volna a BMW alá is ezt a linket, hiszen az új villanyos kisautó gyakorlatilag az i3 hajtásláncát kapta meg. Ettől csodákat ne várjunk, de a brit városi cirkáló nem is a racionális gondolkodás, vagy az ár/érték arány miatt volt népszerű a múltban sem. Drágán mért luxus-retro-divat verda ez a javából, de tuti népszerű lesz. Képek, adatok, élménybeszámoló itt. Opel Ha Opel, akkor Corsa-e. Az ID3 mellett ez valószínűleg a legjobban várt újdonság idehaza, hiszen van rá remény, hogy a fapados verzióját (amiben még a töltőkábel is feláras!) itthon állami támogatással már 8 millió körül hazahozhatjuk. Kívül tényleg egészen sportosan vagány lett és nagyon jól áll neki a narancs szín a fekete tetővel. A srácok már ültek is benne és leírták mit tapasztaltak a belső tér és az anyaghasználat terén. Erről itt találjátok a beszámolót. Porsche A Taycan széria verziója is szédületesen néz ki és bár már többször és részletesen írtunk az autóról, a stáb most élőben is megcsodálta, és kívül-belül fotózgatta nektek. Erre kár is több szót vesztegetni, beszéljenek a képek itt. Renault A francia gyár a jövőre bemutatásra kerülő két újdonságáról beszélt, így elárultak némi részletet a villanyos Twingoról és a Kadjar méretű új elektromos városi terepjáróról. A Renault anyag itt található. Seat A spanyol VW leány legizgalmasabb újdonsága az ID3 klón El Born volt. Nem gonoszságból hívjuk klónnak, a tanulmány oldalról kiköpött mása a német tesónak, belül pedig nagyjából csak a logó különbözik a két autó között. Azonban akinek túl konzervatív a VW orra és stílusa, annak biztosan tetszik majd a vörös spanyol kiadás. Erről a cikk itt található. Škoda Végre a VW család olcsóbb márkái is elkezdtek villanyosítani, így a Škoda elhozta első hibridjét amit a népszerű passatkiller Superbből alakítottak ki. Az 56 kilométeres hatótáv azért már városi használatra tényleg nem rossz és kevésbé forr majd fel a vére azoknak akik a 20 kilométer körüli villanyos hatótávú méregdrága luxuskocsikon bosszankodnak. És elkészült a Citigo iV villanyos változata is, ami, ne szépítsünk, egy e-UP klón Škoda logóval. Igen, bocs, megint „klónozunk”, de hát tényleg az. Akárhogy is, a német kisautó remek kis villanygokart, városban nagyon élvezetes vezetni, csak az a bajunk vele, hogy túl drága. A Škoda verziója ebben biztosan javít majd és tuti népszerű is lesz. A Škoda modelljeit itt mutatjuk be részletesen. Wey A másik kínai márka amit nem árt megjegyezni, az a Great Wall nevű konszern luxusmárkája a Wey. Futurisztikus de vállalható dizájn ami már ma is elférne az utcán, sok tech cucc és luxus található a prototípusokban, amiket már az önvezető jövőre terveztek. Persze azért elhoztak egy már kapható plugin hibridet is. Képes beszámolónk itt. VW A német konszernnel talán a legjobb dolog ami történhetett, hogy Herbert Diess lett a vezér. Az úriember ugyanis a szakszervezetek sikítozása ellenére, minden belső csatát felvállalva rángatja át az egész csoportot az elektromos jövőbe és azon kevés autóipari vezetők közé tartozik, akiknek tényleg elhisszük, hogy komolyan gondolják a mielőbbi teljes átállást. Ami talán meglepő volt, hogy milyen sokat beszélt Diess a Tesláról és, hogy mennyire elegánsan nyilatkozott az amerikai konkurensről. Ha a mai sok kép mellett egy cikk van csak amit végigolvasol, akkor ez legyen az. Persze azért a nyilatkozatok mellett hoztak autót is, a sztár pedig nyilván az ID3 volt. Az autó pontos paramétereit elolvashatjátok Zsolt korábbi cikkében, de most Tibor lőtt vagy 3 tucat képet, beült a kocsiba, tapizta, nyomogatta, ízlelgette és részletesen leírta mit tapasztalat. Szerintem itthon az elektromos Corsa mellett ez a másik legjobban várt autó és annyit fognak eladni belőle amennyit csak gyártani tudnak. A részletes ID3 beszámolót itt találjátok. Jutalomfalat És bár nem villanyos, de azért elég tuti autókat tudunk mutatni arról a retro kiállítástól amibe Tibor botlott a csarnokok között. Nézzétek meg itt. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!